شناسهٔ خبر: 22596034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران:

مدیران از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مغفول نمانند

رباط کریم- مدیر کل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران با بیان اینکه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است گفت: مدیران از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مغفول نمانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نادر نصیری، در مراسم طرح سپاس که با حضور مسئولین استان و شهرستانی که در سالن همایش مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی شهرستان رباط کریم برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مظهر اقتدار نظام شهدا هستند و همه مدیران و مسئولین باید اهتمام ویژه ای به شهدا و فرهنگ شهدا داشته باشند چرا که نظام و انقلاب هر چه دارد به برکت شهدا است.

نصیری افزود: کمترین کاری که همه مدیران برای فرهنگ ایثار و شهادت می توانند انجام دهند این است که این فرهنگ را ترویج دهند و ایمن امر ضروری می باشد، چرا که این فرهنگ دنیایی است که هر چه قدر درباره آن کار صورت بگیرد کم است و لذا مدیران و مسئولین نباید از ترویج این فرهنگ زیبنده مغفول بمانند.

وی بیان داشت: یکی از کارهایی که می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در شهر ها و شهرستان ها احیا کند و زنده نگه دارد آماده کردن محیط شهر در این راستا است و امیدواریم شهرداری ها توجه لازم را در این زمینه داشته باشند و بصورت برجسته به این مسئله بپردازند.

مدیر کل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران در پایان اظهار داشت: آماده سازی و آرایش محیط شهرها با پیام ها و تمثیل شهدا راهی است که می توانیم برای ماندگار کردن این فرهنگ و همچنین ایثارگری های این عزیزان در فرهنگ مردم صورت و لازم است توجه کافی به این مسئله داشته باشیم.

نظر شما