شناسهٔ خبر: 22595346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

برنامه راهبردی ۷۳ شهرداری استان خراسان رضوی تهیه شده است

گناباد- مدیر کل دفتر امور شوراها و شهرداریهای استانداری خراسان رضوی در مراسم معرفی شهردار گناباد از تهیه برنامه راهبردی۷۳ شهرداری استان خراسان رضوی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین،  پیش از ظهر دوشنبه با حضور مدیر کل دفتر امور شوراها و شهرداریهای استانداری خراسان رضوی و مسولین شهرستان در محل سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی گناباد «عباس علایی» به عنوان شهردار گناباد معرفی شد.

مدیر کل دفتر امور شوراها و شهرداریهای استانداری خراسان رضوی در این مراسم توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی و اسیبهای اجتماعی را از اولویت شهرداران دانست وگفت:با ایجاد  کارهای فرهنگی و استفاده از توان مردم  باید از اسیبهای اجتماعی جلو گیری کرد.

علوی مقدم توجه به تکریم مردم و الگوسازی اجتماعی و توزیع امکانات بصورت عدلانه و ارتقائ کیفیت زندگی  شهری را از شهرداران خواستارشد.

وی از تهیه برنامه راهبردی ۷۳ شهرداری استان  خبر داد وگفت:تا پایان سال جاری این طرحها مصوب خواهد شد.

علوی مقدم  اموزش و ارتقائ کارکنان شهرداری را مهم دانست و گفت: میزان اموزش کارکنان از ۲.۵ ساعت به  ۱۴.۵ ساعت افزایش یافته است.

وی تصریح کرد از ابتدای دولت دوازدهم  احداث ۶ کشتارگاه صنعتی در سطح استان شروع شده و هم اکنون ۴مورد ان با پیشرفت ۹۰درصدی و ۲مورد هم در استانه بهره برداری قرار دارد.

فرماندار گناباد هم در این مراسم گستردگی حوزه جغرافیایی  شهری را ازمشکلات  شهرداری دانست وگفت: شهرداران باید  مدیر امور شهری باشند  نه مدیر شهرداری  زیرا محوریت  رشد وگسترش شهر  توسط  شهردارمی باشد.

محمد علی نبی پور حمل و نقل شهر را نامناسب دانست و گفت: شهرداری و شورا باید این مقوله را ساماندهی کنند.

وی احیای بافت فرسوده، توجه به حاشیه نشینی، وشوراهای محلی و به ویژه حوزه گردشگری با توجه به ثبت جهانی قصبه  را از شهردار جدید خواستار شد.

در این مراسم «عباس علایی» به عنوان شهردار گناباد معرفی و از خدمات چهارساله «علی تقوی» شهردار قبلی تقدیر شد.

برچسب‌ها:

نظر شما