شناسهٔ خبر: 22595267 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه مراغه: بسیج، نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز دوشنبه در دیدار با بسیجیان و فرماندهان سپاه ناحیه مراغه افزود: بسیج به عنوان شجره طیبه و یادگار امام راحل، از نهالی نوپا به درختی تناور تبدیل شده و شاخ و برگ آن در منطقه رشد کرده است.
وی ادامه داد: تفکر بسیج در قالب تشکیل نیروهای مردمی در منطقه از جمله حشد الشعبی عراق و حزب الله لبنان تجلی یافته و این فرهنگ عاملی برای شکست توطئه های دشمنان اسلام تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: پیروزی و موفقیت های اخیر در عراق به همت نیروهای بسیج مردمی در واقع به برکت وجود تفکر بسیجی محقق شده است.
آیت الله پرومحمدی گفت: رزمندگان و بسیجیان دلاور در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر تفکر بسیجی، ایثارگری های اصحاب پیامبر(ص) و ائمه معصومین (ع) در صدر اسلام را بار دیگر به تصویر کشیدند.
وی افزود: امنیت موجود کشورمان با وجود همه شیطنت های نظام سلطه و مزدوران آن، در سایه مجاهدت نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و امنیتی با تکیه بر تفکر بسیجی به وجود آمده است.
وی با تقدیر از حضور فعال سپاه در امدادرسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اضافه کرد: شرکت و اهتمام بسیجیان و سپاهیان در کمک به مردم آسیب دیده این مناطق قابل تجلیل بوده و نهاد مقدس بسیج نقش مهمی در بازسازی و رفع مشکلات این منطقه خواهد داشت.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این دیدار با تاکید بر نقش فرهنگ بسیج در جامعه گفت: تحریف ماهیت مکتب اسلام و نیز تحمیل اراده دشمن به مردم و مسئولان، مهمترین تهدیدهای پیش روی انقلاب اسلامی است که با تفکر بسیجی از بین خواهد رفت.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: ادامه راه شهدا و آرمان های شهدا و رهبری توسط آحاد ملت امری ضروری بوده تا به این وسیله در زمان غبارآلود فعلی مسیر درست را به روشنی تشخیص داده و طی کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در این آیین با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ بسیجی و ولایتمداری در جامعه گفت: در برخی موارد باید خود را فدایی ولایت بدانیم.
حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: رزمندگان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس ولایتمداری و تبعیت از ولایت را در عرصه پاسداری از حریم اسلام و انقلاب به جهانیان نشان دادند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487

انتهای پیام /*

نظر شما