شناسهٔ خبر: 22595149 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وحدت لازمه توسعه و پیشرفت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: لازمه توسعه و پیشرفت همدلی و وحدت است که این مهم زمینه‌ساز امنیت پایدار است

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام باباشاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس هم‌اکنون در کنگره 50 شهید روحانی استان که در مرکز بزرگ غرب کشور در حال برگزار است، گفت: این مجلس و این کنگره عظیم مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره عظیم شهدای استان کردستان است.

 وی با بیان اینکه در سال 94 کنگره پیشمرگان کرد در استان برگزار شد، افزود: در سال آینده نیز کنگره عظیم 5400 شهید در استان برگزار می‌شود و قبل از آن نیز یادواره‌های مختلفی در سطح استان برگزار خواهد شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: تا این لحظه نیز یادواره‌های مختلفی برای روحانیون در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار شده است و این برنامه نیز کنگره استانی شهدای روحانی است که برای 50 شهید روحانی استان به همت مسوولان در حال برگزار است.

 وی تصریح کرد: روحانیون شیعه و اهل سنت در منطقه کردستان این مطلب را به اثبات رسانده‌اند که جمهوری اسلامی و نظام مقدس اسلامی از بحث تفرقه و اختلافات مذهبی گذشته‌اند و در همه عرصه‌ها حضور دارند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس اتحاد را بزرگترین شاخص در نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: لازمه توسعه و پیشرفت همدلی و وحدت است که این مهم زمینه‌ساز امنیت پایدار است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس بصیرت را لازمه مقابله با دشمنان دانست و اظهارداشت: روحانیون تسنن و تشیع در استان کردستان با بیداری کامل و روشنگری و بصیرت افزایی در جامع مانع رسیدن دشمنان به اهدافشان شده‌اند.

انتهای پیام/ د م

برگزاری کنگره 5400شهید در کردستان

 

نظر شما