شناسهٔ خبر: 22595132 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

قره‌خانی: آخوندی فقط قول می‌دهد اما عملی در کار نیست

نماینده مردم علی‌آباد در مجلس، گفت: از وزیر راه و شهر‌سازی می‌خواهم نسبت به دستورات و قول‌های داده شده جدی‌تری عمل نمایند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری تسنیم: اسد الله قره‌خانی نماینده مردم علی‌آباد در مجلس امروز (دوشنبه ۲۹ آبان) در صحن علنی در نطق میان دستور، اظهار داشت: اخیرا برخی از کشور‌هایی که زمان جنگ تحمیلی در کنار صدام بودند و بر سر مردم بی‌دفاع ما بمب و موشک می‌ریختند، امروز با گستاخی تمام برای ما تعیین تکلیف می‌کنند که شما توسعه موشک‌ها را کنار بگذارید.

وی با بیان اینکه، آن‌ها هنوز قدرت ایران و مردم ایران نشناخته‌اند، افزود: در رابطه با توسعه و تولید موشک چیزی به عنوان مذاکره وجود ندارد و همچنین در توسعه و تولید موشک و دفاع از کشورمان در کنار غیرت‌مندان سپاهی هستیم.

نماینده مردم علی آباد در بخش دیگری از نطق خود، خطاب به محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت:خستگی کشاورزان به دلیل دیر پرداخت کردن بهای گندم بر وجود آن‌ها مانده که متاسفانه این خاطر تلخ برای دومین سال متوالی تکرار شده، است.

قره‌خانی ادامه داد: با گذشت ۲ ماه از شروع سال زراعی، علی‌رغم تکلیف قانونی مبنی بر تعیین قیمت برای محصولات استراتژیک و خرید تضمینی گندم، هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است که این قصور موجی از نگرانی‌ها را در کشاورزان ایجاد کرده‌است.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، گفت: از آقای آخوندی می‌خواهم نسبت به دستورات و قول‌های داده شده جدی‌تری عمل نمایند، متاسفانه معاونین و مدیران فقط به ما قول می‌دهند و از عمل خبری نیست.

نظر شما