شناسهٔ خبر: 22595126 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه:

علمای اهل سنت وشیعه نقش برجسته ای در احیا کلمه توحید داشتند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران با اشاره به نقش علمای سنت و شیعه، گفت: علمای اهل سنت و شیعه نقش برجسته ای در احیا کلمه توحید در طول تاریخ اسلام داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، آیت الله علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز (29 آبان) در مراسم کنگره 50 شهید روحانی در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج گفت: اهل سنت و شیعه تکالیف مشترک زیادی با هم دارند که از جمله آنها حفظ کیان و هویت اسلام، توجه به مقتضیات زمان و شناخت  و ترفندهای دشمن است.  

 

این مقام مسئول اظهار داشت: همه علمای اهل سنت و شیعه در صفی واحد از کیان اسلام و قرآن دفاع می کنند.     

 

وی افزود: شرایط امروز بین الملی الزاماتی را برای همه علمای دین ایجاد می کند که برای مصالح اسلام تلاش کنیم.                                

 

آیت الله سعیدی اذعان کرد: در طول تاریخ اسلام علمای زیادی برای بیداری اسلام و حفظ و حریم نبوی تلاش کردند که از جمله می توان به سید جمال الدین اسد آبادی، سید قطب الدین، آیت الله بروجردی، سید شرف الدین، اقبال لاهوری و امام خمینی (ره) اشاره کرد و همیشه نام این بزرگان برتارک تاریخ می درخشد.                         

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برخی از این علما هم جانشان را در مسیر حاکمیت توحید فدا کردند.                  

 

وی در ادامه افزود: حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) با قیامش توانست زمینه حاکمیت اسلام را به وجود آورد زیرا این بزرگوار نگاهش به اسلام راستین بود. 

 

آیت الله سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: پیام 50 شهید روحانی در کردستان این است که همه ما حافظ ارزش های دین اسلام و انقلاب باشیم چرا که این عزیزان برای پاسداری از ارزش ها شهید شدند.

نظر شما