شناسهٔ خبر: 22595076 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

تجدید میثاق بسیجیان با آرمان های امام راحل (ره)

بسیجیان استان تهران روز دوشنبه به مناسبت آغاز هفته بسیج با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های والای امام (ره) راحل تجدید میثاق کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردارپاسدارغلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ و فرماندهان نواحی مقاومت در این مراسم حضور داشتند.
شرکت کنندگان در این مراسم که در آستانه بیست وهشتمین سالروز ارتحال امام راحل برگزار شد، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج مستضعفین از ابتدای زلزله غرب کشور به صورت آتش به اختیار در خط مقدم کمک به حادثه دیدگان زلزله قرار داشت.
سردار پاسدار غلامحسیین غیب پرور افزود: واحد عمران بسیج در نهایت گمنامی در کوتاهترین زمان در منطقه حضور پیدا کردند و 242 روستای ازگله و سرپل ذهاب را شناسایی و کمک های ارسالی به این منطقه را ساماندهی کردند.
وی ادامه داد: واحد عمران بسیج مستضعفان سعی دارد منازل روستایی در این منطقه را با مهندسی جدید ساخت و ساز بازسازی نماید.
هفته بسیج از امروز(29 آبان‌ماه) با شعار بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی وبا تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) آغاز و تا پنجم آدزماه سال جاری ادامه دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما