شناسهٔ خبر: 22594978 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده قصرشیرین و سرپل ذهاب: حمایت‌ از زلزله‌زدگان ادامه داشته باشد

نماینده قصر شیرین و سر پل ذهاب ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کسانی که در مناطق زلزله زده حضور پیدا کردند، گفت: انتظار داریم حمایت‌ها از زلزله‌زدگان همچنان ادامه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فرهاد تجری در تذکری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از طرف خود و مجمع نمایندگان کرمانشاه بر خود فرض می‌دانیم که از حضور مقام معظم رهبری که در حال حاضر در منطقه حضور دارند و حمایت‌هایی که پس از وقوع زلزله از مردم زلزله زده داشتند تشکر و تقدیر ویژه داشته باشم.

وی افزود: از ریاست محترم جمهوری نیز که در منطقه حضور پیدا کردند و با حضورشان تا حدودی بر آلام مردم ما تسکین دادند،‌ از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و کلیه کسانی که در قالب‌های مختلف در این منطقه حضور داشتند و با کمک‌ها و حضور ویژه خود این درد پرالتیام را بر مردم این منطقه تسکین بخشیدند نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: انتظار داریم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظر کارشناسی که به دولت ارائه می‌دهد میزان کمک‌های بلاعوض و وام پرداختی را خیلی پایین برآورد کرده که امیدواریم این مسأله نیز رسیدگی شود.

تجری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: حضور این وزارتخانه برای برآورد خسارت مکان‌های دامی و کمک‌هایی که در حوزه دام می‌شود کمرنگ است که امیدواریم به این موضوع نیز رسیدگی شود.

انتهای پیام

نظر شما