شناسهٔ خبر: 22594969 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

مزید استحضار قوه قضاییه درباره زلزله کرمانشاه

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی جهان نيوز، علیرضا مقصودی: سالهاست در کشور شاهد حوادث ریز و درشت و بحران های طبیعی و غیرطبیعی هستیم!؟آنچه در این حوادث، فراتر از مدیریت بحران شاهد آن هستیم عدم برخورد با سخنان غیرمسولانه و تشدید کننده بحران می باشیم!

وقتی در یک استان زلزله اتفاق می افتد یا بحرانی حادث می شود و از رییس جمهور و معاون اولش تا استاندار و معاونینش حرف های کذب و متناقض می زنند و به جای تسهیل مدیریت بحران به کند کردن روند خدمت رسانی می پردازند، به واقع چه نهادی باید با این موارد برخورد کند!؟

مدیر کشوری یا استانی که به خاطر انتقام سیاسی، میلیون ها نفر ساکن مسکن مهر در کشور را به اضطراب و ناامیدی می کشاند چگونه باید محاکمه شود تا آرامش به کشور و خانواده ها برگردد!؟

مدعی العموم در کجای این موضع قرار دارد و اگر چه اتفاق دیگری بیفتد باید وارد معرکه شود تا وظیفه خود را درست انجام دهد!؟چرا قوه محترم قضاییه در این موارد مهم وارد نمی شود تا دیگر شاهد التهاب های فرا بحران در جامعه نباشیم!؟

پیشنهاد می شود که قوه قضاییه علاوه بر همکاری در شورای تأمین استان ها و ستاد بحران در حوادث و بحران ها، دادگاه ویژه و مستقل از دولت برای رسیدگی عاجل به موارد اینچنینی ایجاد کند تا این خلاء بزرگ در کشور مرتفع شود و امنیت کشور دچار مخاطره نشود!؟

نظر شما