شناسهٔ خبر: 22594950 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

صباغیان: بسیاری از گره‌های کشور توسط مجلس قابل باز شدن است

نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: اگر مجلس تغییر کند رفتار دستگاه‌های اجرایی هم تغییر می‌کند به بیان دیگر بسیاری از گره‌های کشور توسط مجلس قابل باز شدن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، محمدرضا صباغیان در نطق میان دستور امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول، گفت: برنامه ششم برای وام کشاورزان مصوبات خوبی داشت از جمله اینکه این وام سه سال امهال دارد و سود و دیرکرد آن هم از سوی دولت پرداخت می‌شود اما متاسفانه دولت برای سالجاری هنوز هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است و مجلس با مصوبه‌اش فقط خودش را تحقیر کرد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با اشاره به وضعیت سپرده‌گذاران کاسپین، گفت: اکثر سپرده‌گذاران این موسسه بیچاره شدند اما بانک مرکزی فقط ناظر بود. در برابر چشمان بهت زده مردم، قوه مجریه، رییس بانک مرکزی را مجددا ابقاء کرد. اگر مجلس قاطعانه می‌ایستاد، این اتفاق نمی‌افتاد.

نماینده مهریز در مجلس خواستار برخورد جدی با مسببان تخریب بیمارستان و مسکن مهر غرب کشور در زلزله اخیر شد و افزود: مردم غرب کشور دچار مشکل هستند و همه مردم ایران با آنان اظهار هم‌دردی کردند. بیمارستان تخریب شد و مسکن مهر غرب کشور نابود شد، چه کسی مقصر است؟ برای آرامش مردم یک نفر را زندانی کرده‌اند و چند روز بعد آزادش می‌کنند. پیمانکار بیمارستان را  زندانی کردند اما آیا مشکلات حل می‌شود؟

وی ادامه داد: تقصیر وزیر و رییس‌جمهور چیست؟ مجلس باید شخص وزیر را به مجلس دعوت کند. با زندانی کردن پیمانکار بیمارستان، مردم را فریب می‌دهند. سازندگان مسکن مهر و بیمارستان باید مورد سوال قرار گیرند.

صباغیان خطاب به وزیر امور خارجه و معاونان ایشان، متذکر شد: خوی استعمار، قلدری، زورگویی و بدعهدی است و پاسخش ایستادگی و مقاومت است. تعامل در ضعف یعنی باربری و تسلیم شدن، باید قدرتمان را نشان دهیم و بعد گفت‌وگو کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما