شناسهٔ خبر: 22594909 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کارت‌های بازیکنان در باشگاه نیست و بازی با استقلال لغو نمی‌شود/ تا مقام قضایی دستور ندهد فک پلمپ نمی‌کنیم

رئیس اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی خراسان رضوی در مورد دلیل پلمپ شدن باشگاه سیاه‌جامگان توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

منصورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای فارس در مشهد ، درخصوص پلمپ باشگاه سیاه‌جامگان در روز بازی این تیم با استقلال اظهار داشت: ساختمان باشگاه سیاه‌جامگان به دستور مقام قضایی و به دلیل نداشتن مجوز قانونی پلمپ شده است. باشگاه سیاه‌جامگان باید براساس قانون، مجوزهای لازم را بگیرد تا فک پلمپ این باشگاه با دستور مقام قضایی صورت بگیرد. اینکه گفته می‌شود کارت‌های بازیکنان در باشگاه است و بازی با استقلال لغو می‌شود صحت ندارد. اگر مدعی این هستند من خودم می‌توانم کارت آنها را از باشگاه بردارم و پس از تحویل به آنها دوباره باشگاه را پلمپ کنم. 

وی ادامه داد: باشگاه‌های ورزشی باید بدانند که طبق قانون باید مجوزهای لازم را اخذ کنند وگرنه ما طبق قانون مجبور هستیم که اماکن غیرمجاز را پلمپ کنیم. اینکه پلمپ باشگاه در روز بازی با استقلال صورت گرفته ارتباطی بهم ندارد و ما وظیفه خودمان را انجام می‌دهیم. شاید روز دیگری این اتفاق می‌افتاد و بازی هم برگزار نمی‌شد. ما طبق دستور مقام قضایی امروز دست به این کار زدیم و تا زمانی که مجوزهای لازم اخذ نشود و مقام قضایی دستور ندهد، نمی‌توانیم فک پلمپ را انجام دهیم.

رئیس اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظاری خراسان رضوی درخصوص اینکه سیاه‌جامگان به دلیل اختلاف با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی پلمپ شده است، گفت: ما به اختلاف آنها کاری نداریم و طبق قانون به وظیفه خودمان عمل می‌کنیم. طبق قانون باید اماکن غیرمجاز را پلمپ کنیم و باشگاه سیاه‌جامگان هم مجوز قانونی ندارد. تا زمانی هم که این مجوز را نگیرد پلمپ خواهد ماند.

انتهای پیام/ا

نظر شما