شناسهٔ خبر: 22592658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمک جامعه کار کرمان به مناطق زلزله زده غرب کشور

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت :محموله کمک‌های جامعه کار ، تولید و تعاون استان کرمان به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، رضا اسماعیلی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در3 روز گذشته یک محموله از کمکهای جامعه کار ، تولید و تعاون استان کرمان به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ، با تشکر از مردم نوع‌ دوست دیار کریمان در کمک به مردم زلزله زده غرب کشور ، اظهار داشت: با فراخوان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در جذب کمک های مردمی بالغ 700 تخته پتو – 500 دست لباس گرم و مقدار قابل توجهی مواد خوراکی شامل کنسرو ماهی و لوبیا و همچنین انواع پوشاک بچه گانه و لباس گرم طی یک محموله به ستاد وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی واقع در اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه ارسال شده است .
وی با بیان اینکه این کمکهای مردمی به صورت هدفمند و به طور منظم در میان مردم مناطق زلزله‎زده توزیع شده است، عنوان کرد: مردم نوع دوست جامعه کار ، تولید و تعاون استان می توانند کمکهای خود به زلزله زدگان را به ستاد اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی واقع در اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان تحویل دهند .

انتهای پیام/ی

ارسال کمک کرمانی ها به مناطق زلزله زده غرب کشور

نظر شما