شناسهٔ خبر: 22592518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون فرماندار دزفول:

نامه ای مبنی بر استعفای اعضای شورای اسلامی شهیون دریافت نشده است

صاحب‌خبر -

نامه ای منسوب به شوراهای اسلامی بخش شهیون دزفول که در متن آن اعضای این شوراها استعفای خود را به دلیل آنچه که بی توجهی به مشکلات مردم این بخش عنوان کرده اند در فضای مجازی منتشر شده است.
امیر عیسی زاده دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا افزود:تاکنون هیچ نامه رسمی مبنی بر استعفای اعضای شوراهای بخش شهیون به فرمانداری ارسال نشده است.
محمدحسن خجسته بخشدار شهیون دزفول نیز به ایرنا گفت:استعفای اعضای شورای اسلامی این بخش صحت ندارد.
یکی از اعضای شورای اسلامی دهستان شهی دزفول نیز به خبرنگار ایرنا گفت:نامه استعفای اعضای این شورا برای هیچ نهاد و یا اداره ای ارسال نشده است.
این عضو شورای اسلامی دهستان شهی دزفول با تشریح مسایل و مشکلات بخش شهیون بیان کرد:از سالها پیش چندین طرح عمرانی در بخش شهیون دزفول آغاز شده ولی هیچ کدام از آنها تکمیل نشده است و تلاش اعضای شوراها برای تکمیل این طرح ها تاکنون بی نتیجه بوده است.
وی طرح احداث جاده دریاچه سد دز را از جمله طرحهای نیمه تمام این بخش عنوان کرد و گفت:با وجود اینکه جاده دریاچه یکی از جاده های توریستی منطقه است ولی سالهاست که ناتمام رها شده است ضمن اینکه طرح آبیاری زمین های کشاورزی از حدود 10 سال پیش در جهاد کشاورزی مطرح شده و توجهی به آن نمی شود.
این عضو شورای اسلامی دهستان شهی بیان داشت: انتشار نامه مذکور با هدف توجه بیشتر مسئولان استان خوزستان و شهرستان دزفول به مسایل و مشکلات این بخش محروم صورت گرفته است.
بخش شهیون دزفول با 200 روستا و پنج دهستان حدود 15 هزار نفر جمعیت دارد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*

نظر شما