شناسهٔ خبر: 22592504 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

کمک متخصصان پوست برای ساخت درمانگاه یا مدرسه در مناطق زلزله زده

رئیس انجمن متخصصان پوست ایران از اعلام آمادگی پزشکان این حوزه برای ساخت درمانگاه یا مدرسه در مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیلفروش زاده رئیس انجمن متخصصان پوست ایران با بیان این مطلب که اتحاد و همدلی گروههای مختلف امدادی و پزشکی رمز پیشرفت خدمت رسانی به مصدومان و زلزله زدگان است، اظهارکرد: با هماهنگی انجمن متخصصان پوست ایران و شاخه این انجمن در کرمانشاه، تعدادی از همکاران متخصص پوست و مو، جهت ویزیت و ارائه خدمات پزشکی، درمانی مورد نیاز در مناطق زلزله زده حاضر شده اند.

وی با اشاره به افتتاح حساب بانکی ویژه برای هموطنان زلزله زده، ادامه داد: در آغازین ساعات فراخوان، حدود دویست میلیون توسط ۳۰۰نفر از پزشکان متخصص پوست و اعضاء انجمن جمع آوری شد که همچنان این روند ادامه دارد.

نیلفروش زاده عنوان کرد: با این کمک نقدی توسط متخصصان پوست کشور و همچنین بخشی از درآمد کنگره علمی انجمن پوست، قصد داریم همانند سال۸۲ شهر زلزله زده بم، طبق نیاز مردم و هماهنگی های لازم درمانگاه اختصاصی یا مدرسه در یکی از شهرستان های آسیب دیده کرمانشاه احداث کنیم.

رئیس انجمن متخصصان پوست ایران تاکید کرد: اکنون گروهی از متخصصان  این رشته به نمایندگی از همکاران آمادگی خود را برای حضور دوره ای در مناطق زلزله زده نسبت به انجام معاینات لازم پوست و مو، جهت جلوگیری از امراض احتمالی و اپیدمی، همچنین بیماریهای پوستی فصل توصیه های لازم اعلام کرده اند.

وی یاد آور شد: اینگونه خدمات جنبه نوع دوستی داشته و هیچ عاملی جز انجام وظیفه انسانی و اخلاقی موجب چنین اتحاد و همدلی نمی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما