شناسهٔ خبر: 22592502 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خبر داد

عرضه تمامی محصولات در میادین تهران با نرخ واحد/برخورد با تخلفات در میادین

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه کلیه محصولات عرضه شده در بازارهای میادین شهر تهران با نرخ واحد هستند افزود: به تمامی تخلفات در بازارها توسط ریاست بازار رسیدگی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

عبدالحسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ظرف دو سال گذشته سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران شاهد تحولات جدی بوده است که محور تحولات رعایت حقوق شهروندی است. در حقیقت در راستای توجه به حقوق شهروندی شعار صیانت از حقوق شهروندی را در سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان یک هدف در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: نخستین اقدام ما در ارتباط با حفظ حقوق شهروندی عرضه محصولات در غرفه‌های دست چین بود. موضوعی که سال‌های سال جزو مطالبات مردم محسوب می‌شد. نهایتا محقق شد و مردم با دست چین محصولات علاوه بر رضایت از کیفیت، بار اضافه نیز دریافت نمی‌کنند و نهایتا برخورد نامناسب میان مشتری و عرضه کننده نیز روی نمی‌دهد.

وی ادامه داد: البته محصولات در غرفه‌های دست چین حدود 10 تا 12 درصد گرانتر هستند اما مردم استقبال خوبی از عرضه محصولات دست چین داشتند. امروز در همه بازارهای سطح شهر تهران غرفه‌های محصولات دست چین وجود دارد و در کل شاهد کاهش درگیری و نارضایتی مردم بوده‌ایم. ما در این شیوه تلاش می‌کنیم علاوه بر افزایش کیفیت، نظارت را نیز افزایش دهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وجود 244 بازار در سطح شهر تهران به عرضه سبزی بدون گل و ریشه اشاره کرد و افزود: روزانه 180 تن انواع سبزیجات در سطح شهر تهران عرضه می‌شود و برابر بررسی‌های ما شهروندان تهرانی سالانه 26 میلیارد تومان پول برای گل و ریشه پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، گفت: برای کاهش هزینه‌های شهروندان تهرانی و همچنین هزینه‌هایی که به شهرداری تهران تحمیل می‌شد عرضه سبزی بدون گل و لای در سطح بازارهای شهر تهران را آغاز کردیم و به این ترتیب امروز شهروندان سبزی را با همان قیمت قبلی اما بدون گل و ریشه خریداری می‌کنند. حرکتی که در جهت اقتصاد مقاومتی علاوه بر کاهش هزینه‌ها از ورود آفت‌ها به همراه گل و ریشه به خانه‌های شهروندان جلوگیری می‌کند. ما با اجرای این طرح شعار خود که سلامت مردم قابل معامله نیست را محقق کرده‌ایم.

رحیمی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در بازارهای سطح شهر تهران می‌توانند با شماره 1888 تماس حاصل کنند و یا موضوع شکایت خود را با رئیس بازار مطرح کنند. بی تردید تخلفات در محل بازارها رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما