شناسهٔ خبر: 22591870 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اعلام جمع‌آوری لوازم‌التحریر برای کودکان زلزله‌زده توسط احمد ابوالقاسمی

گروه شبکه اجتماعی: طرحی به همت قاری بین‌المللی، احمد ابوالقاسمی در جهت فراخوان جمع‌آوری انواع لوازم‌التحریر، کتب داستانی و اسباب بازی برای کودکان آسیب‌دیده حادثه زلزله در استان کرمانشاه، آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) در پی وقوع زمین لرزه در استان کرمانشاه و جان‌باختن جمعی از هموطنان عزیزمان، احمد ابوالقاسمی، قاری و مدیر شبکه رادیویی قرآن درصدد جمع‌آوری لوازم التحریر، کتب داستانی و انواع اسباب بازی برای کودکان آسیب دیده این حادثه می‌باشد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند هدایای غیر نقدی خود را به فرهنگسرای قرآن اهداء کنند و یا کمک‌های غیر نقدی خود را به کارت بانک رفاه به‌نام احمد ابوالقاسمی، به شماره ۵۸۹۴.۶۳۱۵.۵۳۵۲.۹۵۸۷ واریز نمایند.
متن منتشر شده در کانال تلگرامی احمد ابوالقاسمی به شرح زیر است:
بسم االله الرحمن الرحیم
ماه ربیع فرا رسید ولی این روزها هنوز بر گونه‌های خراش خورده مادران فرزند از دست داده و از چشمان معصومانه و مبهوت کودکان یتیم شده اشک خون جاری است.
تلخ‌تر اینکه این پائیز روزگار تمام خواهد شد، اما خزان زندگی هموطنان‌مان را بهاری نخواهد بود و در این زمان حکایت خسران انسان و سوگند پروردگار به زمانه بسیار مشهودتر می‌نماید که از دایره این زیان دیدگان کسانی بیرونند که غیر از اینکه اهل ایمانند متوسل به عمل صالح و نیکوکاری و اهل توصیه به حق و اهل توصیه به صبراند.
این جانب ضمن تشکر از تمامی کسانی‌که در این مسیر از نظر مالی و ‌معنوی کمک کردند؛ از آنجا که بر اساس تحقیقات میدانی در این دوره کودکان و ایتام کمتر دیده شدند و نیاز کودکان به توجه و همراهی و مراقبت را مساله‌ای مهم و ضروری احساس می‌کنم، در نظر دارم  با کمک شما دوستان عزیز و قرآنی با جمع‌آوری و ارسال لوازم التحرير و کتب داستانی کودک ‌و‌ انواع اسباب بازی‌های با کیفیت (نو و‌ کار کرده‌ی قابل استفاده و در شأن) اندکی کودکان معصوم و زخم‌دیده را التیام بخشیم.
لذا با اعطای مبلغ یک میلیون تومان از طرف خودم و میزان متنابه انواع  اسباب‌بازی، چراغ نخست این حرکت بزرگ را روشن و دست یاری را به سوی شما عزیزان دراز می‌کنم.
محل جمع‌آوری وسایل فرهنگسرای قرآن واقع در خیابان قزوین نرسیده به سه راه آذری و زمان آغاز طرح از صبح روز دوشنبه تا پایان هفته خواهد بود و چنانچه تمایل به پرداخت نقدی دارید هدایای خود را به کارت شماره‌ی (۵۸۹۴.۶۳۱۵.۵۳۵۲.۹۵۸۷) بانک رفاه به نام حقیر احمد ابوالقاسمي واریز فرمایید.
ان‌شاالله پس از اتمام کار تمام عزیزان از نتیجه‌ی کار مطلع خواهند شد.

نظر شما