شناسهٔ خبر: 22591602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اهداف بسیج با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق می‌شود

گروه سیاست واقتصاد: امام جمعه فردوس با بیان اینکه اهداف بسیج با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق می‌شود،گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری برای همه مسائل کشور رهگشا است و امیدواریم بسیجیان در آینده بتوانند انقلاب اسلامی را حفظ کنند و بقای انقلاب به همت بسیجیان خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمد رضا بابایی، امام جمعه فردوس 29 آبان جاری در آغازین روز از هفته بسیج در جمع خبرنگاران گفت: بسیج یکی از ابتکار امام خمینی (ره) بود که برای بقای انقلاب اسلامی ضرورت داشت و انجام دادند.
وی با اشاره به اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس به کمک سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران توانستند کشور را از طمع دشمنان نگه دارند و اجازه ندهند، حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را دشمن تصرف کند.
امام جمعه فردوس با گرامیداشت هفته بسیج که امسال از پنجم آذرماه آغاز می‌شود، بیان کرد: ماموریت‌های بسیج همچنان بعد از دوران دفاع مقدس در راستای حفظ انقلاب و تربیت نیرو تراز انقلاب اسلامی ادامه دارد و بخصوص حلقه‌های تربیتی صالحین توانسته منویات امام راحل و مقام معظم رهبری را اجرایی کند تا در آینده نیروهای انقلابی و ولایت مدار تربیت شوند.
حجت الاسلام بابایی با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه، ادامه داد: در حال حاضر فرماندهان سپاه پاسداران به کمک و همکاری روحانیون در گسترش فرهنگ بسیج تلاش می کنند و باید این مهم به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه جوانان در خطر تهاجم فرهنگی دشمنان بخصوص بحث فضای مجازی قرار دارند، افزود: به این مسئله در کلاس‌های تربیتی حلقه‌های صالحین پرداخته می‌شود که نیروی بسیجی از آفت‌ها محفوظ بماند و دچار انحراف نشود.
امام جمعه فردوس به اهمیت و جایگاه نقش آفرینی بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) فرمودند «اگر مسئولان از بسیجیان غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت»، بنابراین باید بسیج به عنوان پاسدار انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری و پیاده کردن احکام اسلامی جایگاه خود را در جامعه حفظ کند تا آنچه امام راحل پیش بینی کرده بودند که آینده در قلمرو اسلام است به دست با کفایت بسیجیان و سپاه اجرایی شود.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه بسیج با ولایت پیوندی عمیق و ناگسستنی دارد، اظهارکرد: بسیج حامی ولایت است و موسس بسیج ولی فقیه بوده و بسیجیان تعهد دارند از  اوامر ولایت تخطی نکنند و همواره پشتیبان ولایت باشند و رهبر انقلاب اسلامی نیز همیشه به پشتوانه بسیج توانسته اند مشکلات را حل کنند و نقش بسیج در  خنثی کردن فتنه 78 و 88 بسیار موثر است و حماسه 9 دی را بسیجیان خلق کردند.
به گفته وی با بسیج مملکت در امنیت و آرامش خواهد بود و هفته بسیج نماد مقاومت و ولایت‌مداری و حضور در صحنه است.
امام جمعه فردوس با بیان اینکه اهداف بسیج با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق می‌شود، یادآورشد: تبعیت از مقام معظم رهبری برای همه مسائل کشور رهگشا است و امیدواریم بسیجیان در آینده بتوانند انقلاب اسلامی را حفظ کنند و بقای انقلاب به همت بسیجیان خواهد بود.

نظر شما