شناسهٔ خبر: 22591198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری همایش بزرگداشت روز شهرساز در بندرعباس

همایش بزرگداشت روز شهرساز با عنوان " بازآفرینی شهری،میراثی برای آینده" اول آذر ماه از سوی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ابراهیم رستم گورانی مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان با بیان این خبر افزود: به پاسداشت این روز بزرگ، همایش روز شهرساز همانند سالیان گذشته،  با حضور مدیران کشوری و استانی و همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاهها برگزار می شود.

وی گفت: این همایش با عنوان " بازآفرینی شهری،میراثی برای آینده" در نظر گرفته شده است. در این راستا سه کارگاه برای مدیران شهرسازی و دانشجویان و علاقه مندان به موضوعات روز شهرسازی، با موضوعات مختلف در نظر گرفته شده است که هدف آن ارتقاء سطح دانش و همچنین ارائه ایده های جدید در حوزه بازآفرینی در این شهرهاست.

به گفته گورانی، شهرهای ساحلی استان یک ظرفیت و پتانسیل برای استان هرمزگان به شمار می روند که استفاده از این ظرفیت نیاز به ارتقاء دانش و آگاهی مدیران شهری، مشاورین و همچنین دانشجویان است.

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان ضمن دعوت از همه اساتید، دانشجویان و تمام دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری اذعان داشت: با برگزاری چنین نشست هایی بتوانیم در راستای ارتقاء دانش شهرسازی و همچنین تبادل اطلاعات، گامهای اساسی را در حوزه مدیریت شهری برداریم و به امید شهرهای زیبا در راستای توسعه پایدار باشیم.

گفتنی است، این همایش چهارشنبه یکم آذر ماه در سالن شرکت گاز برگزار می شود.

نظر شما