شناسهٔ خبر: 22589526 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پاستوره: در صورت جدایی از پاریس، به ایتالیا برمی‌گردم

ستاره آرژانتینی پاری ‌سن‌ ژرمن تاکید کرد که در صورت جدایی از این تیم ترجیح می‌دهد به رقابت‌های سری A برگردد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، پاری ‌سن‌ ژرمن تیمی پر از ستاره است و در آن بازیکنان سرشناس زیادی بازی می‌کنند و این باعث می شود تا فرصت بازی به همه نرسد. خاویر پاستوره، یکی از بازیکنان سرشناس پاری ‌سن‌ ژرمن است که زیاد فرصت بازی به او نمی‌رسد و همین باعث شده خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش برسد.

این بازیکن آرژانتینی گفت‌: من دوست دارم در جام جهانی بازی کنم. هر بازیکنی رویای حضور در این رقابت‌ بزرگ را دارد. با این حال نمی‌توانم از سامپائولی خواهش کنم که من را دعوت کند.

او ادامه‌ داد: برای حضور در جام جهانی باید در بازی باشگاهی موفق باشم. دوست دارم که در پاری ‌سن‌ ژرمن به میدان بروم. تا زمانی که در  این تیم فرصت بازی کردن پیدا کنم دلیلی برای جدایی ندارم. من در دیدار اخیر پاری ‌سن‌ ژرمن به میدان رفتم و امیدوارم که چنین فرصت‌هایی به من داده شود.

ستاره آرژانتینی پاری ‌سن‌ ژرمن در ادامه‌ صحبت‌های خود درباره این سوال که آیا به جدایی فکر می‌کند؟ گفت‌: سویا خواستار جذب من است اما باید بگویم که می‌خواهم  به کار خود در پاری سن ژرمن ادامه‌ دهم. اگر قرار باشد از لیگ فرانسه بروم ترجیح می‌دهم به ایتالیا برگردم.

پاستوره سابقه بازی کردن در پالرمو را دارد اما اینتر جدی‌ترین مشتری این بازیکن است و در صورت جدایی او از پاری سن ژرمن راهی نرآتزوری می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما