شناسهٔ خبر: 22589520 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سیلی محکم پیر مرد زلزله‌زده بر ضد انقلاب ها!

خبرگزاری میزان- راننده زلزله‌زده کرمانشاهی، درخصوص تفرقه افکنی کانال‌های معاند،کشمکش میان ارتش و سپاه را تکذیب کرد و گفت همه نیروها متحدانه در تلاش برای امدادرسانی به زلزله زدگان هستند.

صاحب‌خبر -
سیلی محکم راننده نیسان زلزله‌زده بر دهان ضد انقلاب ها!به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،راننده کرمانشاهی زلزله زده‌ با سخنانی کوبنده و قاطعانه از همبستگی نیرو‌های امدادی ارتش و سپاه گفت و تمام آنچه که کانال‌ها و افراد ضد انقلاب در خصوص کشمکش میان این دو نیرو‌های خادم کشور می‌گویند را کذب دانست.

نیرو‌های ارتش با همکاری و همیاری نیرو‌های سپاه دست به دست هم جانانه، شبانه روز تلاش می‌کنند تا به اوضاع به هم ریخته و نامطلوب زلزله زدگان غرب کشور سر و سامان دهند.

این راننده که خود از زلزله زدگان است از عشق و عرق میان مردم نسبت به وطن خود گفت و افزود: دشمنان انقلاب به‌خصوص آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانند کنند. مردم ایران همواره با یکدیگر متحد بوده و هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
 
انتهای پیام/
 
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

نظر شما