شناسهٔ خبر: 22589440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اینتر کارش را می‌داند

اسپالتی: ایکاردی شکارچی غافلگیر کننده تیم ما است

R1015163/P35350/S3,28/CT10

سرمربی تیم فوتبال اینتر از پیروزی تیمش مقابل آتالانتا ابراز خرسندی و تمجید ویژه‌ای از مهاجم آرژانتینی تیمش کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر با کسب پیروزی 2 بر صفر برابر آتالانتا در هفته سیزدهم سری A، رده دوم جدول را از یوونتوس پس گرفت و فاصله دو امتیازی‌اش را با ناپولی صدرنشین حفظ کرد.

هر دو گل این بازی را مائورو ایکاردی در فاصله دقایق 51 تا 60 به ثمر رساند تا به طور ویژه مورد تمجید سرمربی‌اش لوچانو اسپالتی قرار بگیرد.
اسپالتی به مدیاست پرمیوم ایتالیا گفت: اینتر هویت خودش را دارد و امشب هم مانند تیمی باتجربه بازی کرد که می‌داند باید صبر کند تا لحظه‌ای مهم فرا برسد، می‌داند کجا می‌‌خواهد برود و چطور می‌خواهد به مقصدش برسد. ایکاردی یک قهرمان است اما من یکی از آن مربیان هستم که فکر می‌کنند پیروزی یک تیم همیشه در گرو کار تیمی خوب است. ما در این بازی به آتالانتا فرصت‌های زیادی ندادیم و راه‌های حرکت‌شان را بستیم. ما باز هم آن حرکات هجومی را ایجاد کردیم که وقتی دارید برای گلزنی تلاش می‌کنید، به شما کمک می‌کند.

اسپالتی ادامه داد: در برخی مقاطع از بازی ما نمی‌توانیم طبق برنامه‌ای که داریم پیش برویم چون بیم غافلگیر شدن در ضدحملات را داشتیم اما توانستیم این مانع را هم از پیش رو برداریم. آنها درجناحین خلاقانه‌ بازی می‌کردند و به همین دلیل نیاز بود که ما در خط میانی برخی چیزها را تغییر دهیم.

سرمربی اینتر در تمجید از کاپیتان آرژانیتنی تیمش تأکید کرد: هیچکدام از بازیکنان ما پیش از این از یک کار تاکتیکی تمرین شده گلزنی نکرده بودند اما ایکاردی این کار را انجام داد چون او مانند یک شکارچی است که طعمه‌اش را با غافلگیری شکار می‌کند.

بازی شب گذشته اینتر برابر آتالانتا اولین بازی اینتر بعد از پنج هفته بود که با ترکیب اصلی متفاوت به میدان می‌رفت چرا که داویده سانتون جای یوتو ناگاتومو را گرفت.

سرمربی سابق رم در این باره هم عنوان کرد: زمانی که بازیکنان از نظر انسجام در سطح پایین‌تری قرار دارند و انرژی‌شان افت می‌کند، ما می‌توانیم تغییراتی انجام دهیم. من خوشحالم که ایکاردی برای تصاحب توپ تا یک سوم دفاعی زمین خودمان هم به عقب برمی‌گشت. ما تغییراتی را در ترکیب اصلی‌مان اعمال کردیم چون تیم باید تعادلش را دوباره و هرچه‌سریعتر به دست می‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما