شناسهٔ خبر: 22588395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آیت الله فقیهی:

قدردان زحمات دولت هستیم/به دور از سیاسی کاری باید در رفع مشکلات گام برداشت

خبرگزاری شبستان: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دولت فعالیت های خوبی انجام داده که قدردان زحمات آنها هستیم و امیدواریم که همواره در راستای خدمات رسانی به مردم گام بردارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله محسن فقیهی یکشنبه شنبه شب در دیدار با محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: دولت اسلامی به رهبری و هدایت مقام معظم رهبری توانسته در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش های گسترده ای داشته باشد که امیدواریم همواره در این مسیر موفق تر باشد.

 

وی ادامه داد: دولت فعالیت های خوبی انجام داده که قدردان زحمات آنها هستیم و امیدواریم که همواره در راستای خدمات رسانی به مردم گام بردارد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به زلزله اخیر اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام شده و دولت و مردم در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش های گسترده ای انجام داده اند که برای همگان آرزوی توفیق می کنم.

 

آیت الله فقیهی تصریح کرد: نباید در کارها سیاسی کاری شود و تنها برای رضای خدا کارها را انجام داد که اگر اینگونه شود به وظیفه خود عمل کرده و موفق خواهیم بود.

 

وی از خدمات دکتر نوبخت نیز قدردانی کرد و گفت: شما سابقه طولانی در مسئولیت های گوناگون دارید و ایشان یک انسان موفق و و معتدل و پیرو رهبری هستند.

نظر شما