شناسهٔ خبر: 22588234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تدارک ویژه صداوسیمای مرکز زنجان در هفته بسیج

خبرگزاری شبستان: همزمان با هفته بسیج ، صدا و سیمای مرکز زنجان با تولید و پخش برنامه های مختلفی یاد وخاطره رشادت ها و ایثارگری های بسیجیان هشت سال دفاع مقدس را گرامی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، معاونت صدای مرکز زنجان ویژه برنامه «عشق مدرسه سی» را برای این هفته تدارک دیده است.

 

این برنامه که به صورت زنده خواهد بود در ایام هفته بسیج هر روز ساعت 17 و 45 دقیقه و به مدت 75 دقیقه میهمان هم استانی های زنجانی خواهد بود تا بتواند رشادت های بسیجیان دلاور در برهه های مختلف انقلاب اسلامی را تبیین نماید .

 

از آیتم های متنوع این برنامه می توان به بخش معرفی فعالیت های بسیج ، معرفی بسیجیان موفق در زمینه های مختلف، گزارش های مردمی، سرودهای ویژه هفته بسیج، معرفی بسیج در اقشار مختلف و ..... اشاره کرد .

 

دیگر ویژه برنامه صدای استانی«مدرسه عشق» نام دارد که در دو برنامه 20 دقیقه ای در این ایام پخش خواهد شد .

 

سایر برنامه های روتین و مهم  رادیو از قبیل سلام زنجان، مردم و مسئولین، یاشاییش، شریعت یولی، نوجوان، جوان، کندیمیز، آی ایشیقیندا و برنامه های تامینی پخش صدا نیز با موضوع هفته بسیج تولید، تأمین و پخش خواهد شد .

 

معاونت سیما نیز با ویژه برنامه زنده « امتداد» هر شب به مدت 60 دقیقه  میهمان خانه های گرم مردم استان در شبهای سرد پاییزی هفته بسیج خواهد بود.

 

این ويژه برنامه از 29 آبان همزمان با آغاز هفته بسيج هر شب از ساعت ۲۱ از شبکه اشراق به روي آنتن مي‌رود.

 

گزارش از پایگاه های نمونه استان، حضور فرماندهان بسیجی دوران دفاع مقدس و اقشار بسیجی نسل جدید در برنامه، حضور شعرای بسیجی، مصاحبه با خانواده های معظم شهدا ، بیان خاطرات دوران دفاع مقدس از زبان بسیجیان آن دوران، معرفی بسیج اقشار و صنفهای مختلف و مصاحبه با بسیجیان موفق و ..... از آیتم های ویژه برنامه امتداد می باشد.

 

دیگر ویژه برنامه سیما امتداد عشق می باشد که در دو برنامه تولیدی پخش خواهد شد. علاوه بر این سایر برنامه های روتین سیما مانند آلاچیق، امتداد عشق، گزیده سلام زنجان، جوان، عطرآدینه، سیمای ورزش و ..... به فراخور موضوع به هفته بسیج پرداخت خواهند نمود .

نظر شما