شناسهٔ خبر: 22588034 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راننده‌ای که با عمل انسان‌دوستانه‌اش مورد تمجید کاربران قرار گرفت + فیلم

یک راننده که با بی توجهی رانندگان عبوری در مواجهه با یک زن سالخورده روبرو شده بود با اقدام انساندوستانه اش مورد تحسین کاربران قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

راننده ای که با عمل انساندوستانه اش مورد تمجید کاربران قرار گرفت + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر به دنبال دیدن صحنه ای هستید که حالتان را خوب کند بی‌گمان ویدئوی زیر یکی از آنهاست. این ویدئو که به تازگی در شبکه های اجتماعی چین منتشر شده است  عمل انساندوستانه یک راننده چینی را  در مواجه با یک زن سالخورده در خیابان به تصویر می کشد.

این ویدئو پیرزنی را نشان می دهد که وسط خیابان ایستاده و با تکان دادن دست خود از رانندگان عبوری می خواهد توقف کنند تا او بتواند از خیابان عبور کند. اما رانندگان بی توجه به درخواست وی از خیابان با سرعت عبور می‌کنند.

راننده یک خودروی زرد رنگ که پیشتر پشت خط عابر پیاده  توقف کرده بود با دیدن این صحنه، شروع به حرکت کرد و با بستن خیابان مانع عبور رانندگان دیگر شد. در ادامه با توقف خودروها،  زن سالخورده موفق به عبور از خیابان شد.

 گفتنی است؛ این اتفاق جالب در تاریخ 15 نوامبر در استان ژی جیانگ چین رخ داد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6327448/7077782?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

عمل انسان‌دوستانه راننده چینی در مواجهه با زن سالخورده

نظر شما