شناسهٔ خبر: 22587410 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار در جمع هیات های مذهبی مازندران در مشهد مقدس :

پیوند با اهل بیت بهترین راه مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمنان است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با تاکید بر این که مکتب اهل بیت چراغ هدایت و ضامن رستگاری و سعادت است ، گفت : پیوند با اهل بیت بهترین راه مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمنان است .

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، محمد اسلامی که همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلامی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به مشهد مقدس سفر کرد ، با سرکشی از چندین هیات مذهبی مازندران سعادتمندی را نتیجه مودت و محبت اهل بیت خواند و افزود : درس آموزی از مکتب اهل بیت علیهم السلام چراغ هدایت و سعادت است .
وی ادامه داد : پرچم اهل بیت همواره باید در اهتزار باشد و تا پرچم اهل بیت در اهتزاز است تضاد و تقابل دشمنان و استکبار با ما ادامه دارد .
مقام عالی دولت در مازندران برپایی عزاداری و مجالس ائمه اطهار را ذخیره آخرت دانست و گفت : در سایه همین مجالس است که دشمن نتوانسته اسلام و انقلاب را از ما بگیرد .
وی تاکید کرد : فرزندان عزیزی که در همین مجالس تربیت شده اند امروز در مقابل تکفیری ها و داعشی ها محکم و استوار ایستاده اند و مدال شهید مدافع حرم را کسب نموده اند .
اسلامی ذکر مصیبت و گریه بر مظلومیت اهل بیت را نوعی آمادگی برای سربازی در رکاب امام زمان (عج) دانست و از حضور پر شور هیئت های مذهبی مازندران در مشهد مقدس تقدیر و تشکر نمود .
استاندار مازندران گفت : تفکر تکفیری و داعشی ائمه ما را به شهادت رساند و همه این گروههای تکفیری در مکتب وهابیت تربیت شدند .
وی به اشاره به حدیث سلسله الذهب امام رضا (ع) گفت : کسانی که در حصار امن اهل بیت و ائمه اطهار قرار بگیرند از عذاب الهی در امانند و اهل بهشت هستند .
اسلامی گفت : فضائل اهل بیت و شناخت سیره ائمه اطهار موجب شناختن حق از باطل و تشخیص راه می شود .
استاندار مازندران به نقشه شوم دشمنان برای سست کردن عقائد و اعتقادات جوانان از طریق شبکه های مجازی اشاره کرد و گفت : دشمان در فضای مجازی همه باروها و اعتقادات مردم را مورد تهاجم قرار داده اند ولی با وجود این همه هجوم رسانه ای بازهم دوست داران و عاشقان اهل بیت روزبه روز بیشتر می شوند.
اسلامی اظهار داشت : شهدای مدافع حرم ما در راه اهل بیت سر می دهند و افتخار می کنند .
وی به حضور گسترده عاشقان اهل بیت در اربعین حسینی در کربلا اشاره کرد و گفت : هر چه داریم از محرم و صفر است و عاشقان اهل بیت با حضور قریب 30 میلیون نفر در کربلا عظمت اربعین را خلق کردند .
اسلامی با اظهار این که مردم علوی مازندران همواره پرچم علوی و رضوی را به اهتزاز در آورده اند ، تاکید کرد: هر قدمی که برای اهل بیت گرفته می شود صدقه جاریه است .
وی اعمال صالح را ذخیره آخرت دانست و گفت : پیوند با اهل بیت بهترین راه مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمنان است و ذکر فضائل اهل بیت چراغ راه و نشان دهنده راه حق است .
اسلامی تصریح نمود : بیش از هر زمان دیگر نیازمند درک آموزه های قرآنی و سیره اهل بیت هستیم و به همین دلیل است که از تفکر در آیات الهی و تدبیر در قرآن به عنوان عبادتی بزرگ یاد شده است .
وی اهل بیت را تابلو و نماد حق طلبی و سعادتمندی خواند و افزود : خدا را شکر که در مکتب اهل بیت متولد شده ایم و در همین مکتب پرورش یافته ایم .
** خدمت در مازندران ، افتخاری بزرگ
وی از حضور در مازندران و خدمت به مردم علوی مازندران ابراز خرسندی نمود و گفت : خدمت در استان ولایی و با کفایت مازندران افتخاری بزرگ است و امیدوارم با بهره گیری از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم گام بردارم و به دعای خیر همه مردم علوی و عزیز مازندران نیازمندم .
استاندار مازندران اظهار داشت : وجود امام زاده ها و اماکن مذهبی و بقاع مترکه مازندران فرصت بزرگی برای ترویج آموزه های دینی ومعارف قرآن و اهل بیت است .
وی تاکید کرد : دوستدار اهل بیت سعادتمند است و حضور گسترده مازندرانی ها در دهه آخر صفر در کربلای معلی و مشهد مقدس در حقیقت میثاق مجدد با اهل بیت است .
استاندار مازندران به مشکلات موجود در استان به احداث زائر سرای مازندران در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود : با عنایت به اینکه کلنگ ساخت زائر سرای مازنی ها در مشهد مقدس در سال های گذشته به زمین زده شده تلاش خواهیم نمود با کمک دولت، فعالان اقتصادی و مردم عزیز این مرکز اقامتی را به انجام برسانیم .
وی با اشاره به حضور خود در استان به عنوان استاندار گفت : خدا را شاکرم که برای خدمت به مردم مازندران منصوب شده ام و در جهت تقویت اشتغال و اقتصاد استان و ارتقا معیشت مردم استان همه تلاشم را خواهم نمود.
مقام عالی دولت در استان هیات های مذهبی را غنی ترین، بی پیرایه ترین و خالص ترین تشکل ها برای انتقال فضایل اهل بیت خواند و گفت : در توسل به ائمه اطهار در این ایام باید از خدا بخواهیم تا این شعور و باور را در ما تقویت نماید تا رفتار و کردار ما با باور ما هماهنگ و یکی شود.
اسلامی افزود : ما هرجا که خلوص داشتیم و قدم ها را وجه الله برداشتیم در آن صحنه ها پیروز شدیم اگر با همان عزم، اراده و خلوص در صحنه های مختلف کار و فعالیت در کشور وارد می شدیم امروز شاهد کاستی ها در برخی حوزه ها نبودیم.
** نگاه سیاسی ، محلی و منطقه ای مانع توسعه مازندران
استاندار مازندران ضرورت تقویت تولید و اشتغال را متذکر شد و گفت : مازندران یک سرزمین بسیار مستعد است و نیروی انسانی و منابع طبیعی ارزشمندی دارد و در دوران دفاع مقدس نیز همواره بیشترین نیرو را داشت.
وی تاکید کرد : باید از نگاه سیاسی، محلی و منطقه ای در توسعه استان بیرون بیاییم و روستاها را به عنوان نقطه تولید مولد در میدان عمل شکوفا کنیم، زیر ساخت ها را در روستاها راه بیندازیم تا معیشت روستاییان تقویت شود و جمعیت روستاها را تثبیت نماییم.
اسلامی ادامه داد : باید ظرفیت سازی کنیم تا دانش آموختگان بتوانند در حوزه های مختلف اشتغال ایجاد کنند و در این بخش ظرفیت های طبیعی از جمله گردشگری یک ظرفیت خوب برای اشتغال مازندران است.
وی تاکید کرد : توقع می رود فضایل اهل بیت در جان ما بنشیند و از هیات های مذهبی انتظار می رود در تحقق این مهم و گسترش آموزه های آل الله تلاش کنند.
استاندار مازندران گفت : پیروان اهل بیت و هیئت های مذهبی باید برای نشر حقایق و معارف دینی تلاش بشتری کنند .
وی افزود : دشمنان با تلاش گسترده سعی دارند تا دولت را ناکارآمد جلوه دهند و به دنبال القاء عدم مقبولیت هستند برای مبارزه با این نقشه دشمنان باید سیستم مدیریت عملکرد را طیب ، طاهر ، پاک و شفاف کنیم و اجازه شکل گیری جریان های سوء استفاده را ندهیم .
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654

انتهای پیام /*

نظر شما