شناسهٔ خبر: 22584488 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست اداره‌کل منابع انسانی وزارت بهداشت خبر داد:

ثبت‌نام بیش‌از 14هزار نفر تا یکشنبه در آزمون استخدامی وزارت بهداشت/فرصت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود

وزارت بهداشت و درمان

سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت از روز ۲۵ آبان از طریق درگاه آزمون‌های استخدامی سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا ظهر امروز(28 آبان)، ۱۴ هزار و ۱۲۵ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا، علی ابرازه افزود: فرصت ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، تا پایان روز یکم آذر است و این فرصت، تمدید نخواهد شد. بنابراین به متقاضیان توصیه می‌کنیم که ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی تصریح کرد: حدود ۱۰ هزار  نفر در  سال‌جاری از طریق برگزاری این آزمون که مجری آن سازمان سنجش آموزش کشور است، به‌صورت پیمانی جذب دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی می‌شوند.

سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت ادامه داد: ثبت‌نام از طریق درگاه آزمون‌های استخدامی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از ۲۵ آبان ۹۶ آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

ابرازه با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۵۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کنند، افزود: داوطلبان برای ۴۱۰۰ شغل‌محل، رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به این‌که تاریخ آزمون برای کلیه رشته‌ها بجز متخصصین در روز جمعه، یکم دی ۹۶ خواهد بود، گفت: آزمون متخصصین نیز ۲۲ دی ۹۶ برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت افزود: بیش از ۸۰ درصد نیروی انسانی موردنیاز در بیمارستان‌های جدیدالاحداث و بخش‌های توسعه‌یافته و مابقی در سایر مراکز جدید و توسعه‌یافته به‌کارگیری می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما