شناسهٔ خبر: 22584259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تلاش دشمنان برای از بین بردن تفکر جهادی

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد : دشمنان برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی تلاش میکنند تفکر جهادی را در جامعه از بین ببرند.

صاحب‌خبر -

تلاش دشمنان برای از بین بردن تفکر جهادیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار کریمیان  فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی،به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در نشستی خبری تصریح کرد:تضعیف تفکر جهاد و انقلابی‌گری، از نقشه های دشمنان است تا ایران اسلامی را منزوی کنند.


وی با اعلام اینکه دشمن می خواهد با روش های مختلف از جمله تبلیغات منفی علیه ایران تمرکز ایران اسلامی در جامعه جهانی بهم بزند تا امنیت رژیم صهیونیستی تامین کند یادآور شد:مبارزه با رژیم صهیونستی و اهداف شوم آن اصل اساسی ملت ایران مبارز ایران و مردم انقلابی است.


وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که وسط میدان جنگ هستیم افزود:از یک طرف استکبار جهانی و از طرف دیگر لیبرال و سکولار در داخل کشور همانند دو لبه قیچی عمل می کنند تا به نظامی جمهوری اسلامی ضربه بزنند.


فرمانده سپاه عاشورا سهل انگاری،محافظه کاری و مسامحه کاری را سه چالش عمده ایران اسلامی خواند و گفت:بعضا" دیده می شود عناصر نفوذی با محافظه و مسامحه، منافع شخصی و سازمانی را بر مردم و منافع عمومی ترجیح می دهند اما مردان انقلابی و عناصر ارزشی به چنین افرادی فرصت نخواهند داد. وی با اشاره به ضرورت ترویج و گسترش روحیه بسیجی در جامعه گفت:ایثارگری،فداکاری،خدمت رسانی،خلوص و عصاره اندیشه های دینی و انقلابی در رویه بسیجی ظهور می کند.

 

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بسیج در استان هم، بسیج مظهر مردم سالاری دینی را شعار امسال هفته بسیج عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۰۰۰ برنامه متنوع برای هفته بسیج در استان طراحی شده است که از پس فردا آغاز می شود.

 

سرهنگ گلمحمدزاده افزود : ۳۸ برنامه محوری از جمله همایش طلایه داران سازندگی،افتتاح طرحهای محرومیت زدایی،همایش جهادگران علم و فناوری،تجمع بزرگ بسیجیان،دیدار تعدادی از بسیجیان با فرمانده کل قوا و گردهمایی حلقه های صالحین از برنامه شاخص این هفته محسوب می شود.

انتهای پیام/خ

تضعیف تفکر جهاد و انقلابی‌گری، از نقشه های دشمنان است

نظر شما