شناسهٔ خبر: 22583397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مربی تیم سیاه جامگان:

برای کسب ۳ امتیاز مقابل استقلال به میدان می رویم

مشهد- مربی تیم سیاه جامگان گفت: مقابل استقلال با چهره ای جدید و برای کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عنایتی یکشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی سیاه جامگان و استقلال اظهار کرد: دیدار سیاه جامگان و استقلال برای ما بازی حساس و مهمی است زیرا در جدول تاثیر می گذارد، تمام تلاشمان کسب ۳ امتیاز در خانه است.

وی افزود: فردا جوانان تیم سیاه جامگان فرصت این را دارند که نمایش خوبی داشته باشند.

عنایتی خاطرنشان کرد: به حواشی که از طریق یک برنامه تلوزیونی برای ما ایجاد شد توجهی نداریم اگر رمالی و جادوگری قرار بود در نتیجه تاثیر گذار باشد هندوستان شرایط بهتری در این زمینه داشت.

مربی تیم سیاه جامگان تاکید کرد: به حواشی توجهی نداریم اگر بازیکنی از تیم جدا شد یا شرایط جدیدی به وجود آمده به خاطر تفکر اقای مرزبان بود، ما باید چند نفر را کنار میگ ذاشتیم تا در نیم فصل نفرات جدیدی را اضافه کنیم.

وی گفت: مطمئن باشید سیاه جامگان متفاوتی را در نیم فصل دوم خواهید دید، امتیازات ۴ بازی آینده نیم فصل اول برای ما بسیار اهمیت دارد و فعلا تمام تمرکزمان روی ۴ بازی آینده است.

عنایتی عنوان کرد: استقلال را آنالیز کردیم و با آمادگی کامل برابر این تیم به میدان می رویم، فردا ۲ بازیکن جدیدی که از نوجوانان به ما اضافه شده اند سوپرایز خوبی برای فوتبال دوستان مشهدی خواهند بود.

مربی سیاه جامگان یادآورشد: دوبازی گذشته تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) به خوبی و در آرامش کامل برگزار شد، ای کاش می شد این بازی هم در آن ورزشگاه برگزار شود.

نظر شما