شناسهٔ خبر: 22583181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سه امتیاز برای هر دو تیم حساس است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:سه امتیاز برای هر دو تیم حساس است و ما هم تمرینات خوبی را با توجه به تعطیلات لیگ داشتیم و آماده این مسابقه هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار حساس تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مسؤولان باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم که امکانات تمرینی خود را در اختیار ما قرار دادند.

وی افزود: کمتر تیمی در لیگ برتر هست که زمین اصلی تمرینی خود را در اختیار یک تیم دیگر قرار دهد و از همین بابت از آن‌ها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بیان کرد: حساس‌ترین دیدار دو تیم است و با توجه به جایگاه حساسی که در جدول دارند، بازی حساسی را پیش رو دارند؛ دو تیم تجربه اینجای جدول بودن را نداشتند و هر دو تیم در شرایط مشابهی هستند.

وی مطرح کرد: سه امتیاز برای هر دو تیم حساس است و ما هم تمرینات خوبی را با توجه به تعطیلات لیگ داشتیم و آماده این مسابقه هستیم؛ البته به علت مشکلاتی که داشتیم برخی از بازیکنان را در اختیار نداریم از جمله مهدی شریفی که اجازه بازی ندارد و مهدی کیانی هم که محروم است و چند بازیکن مصدوم داریم.

گل‌محمدی اذعان داشت: در شرایط حساسی که داشتیم، اول خداوند کمک‌مان کرده‌ است و بعد هم بازیکنان و نیروهای جوان به ما کمک کرده‌اند؛ امیدواریم بازی خوبی باشد و با توجه به اینکه دو تیم سپاهان و تراکتور فنی بازی می‌کنند بازی فردا از کیفیت خوبی برخودار باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم سه امتیاز بازی در پایان بازی در جیب ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد تعطیلی لیگ برتر عنوان کرد: این تعطیلی‌ها بازیکنان را از شرایط مسابقات خارج و مشکلات و هزینه باشگاه‌ها را زیاد می‌کند، چون باید در این زمان بازی و اردوهای تدارکاتی در نظر بگیرند.

وی افزود: از سوی دیگر کار مربیان دشوارتر می‌شود چون باید تمریناتی را برنامه‌ریزی کنند که به بازیکنان فشار نیاورد و آن‌ها را آماده مسابقات نگه دارد.

گل‌محمدی بیان کرد: البته امسال سال جام‌جهانی است و اولویت‌ها برای تیم ملی است؛ آرزو داریم که تیم ملی موفق باشد و بتواند از گروهش صعود کند؛ امیدواریم سختی‌هایی که در این تعطیلات می‌کشیم، شامل موفقیت تیم ملی شود.

وی در پایان در مورد زلزله کرمانشاه ابراز کرد: پس از این اتفاق ورزشکاران زیادی برای کمک به آن‌ها به میدان آمدند و باید از همه مردم به خصوص ورزشکاران تقدیر و تشکر کرد؛ من هم همراه با دو تن از بازیکنان تیم به بازار تبریز رفتیم و مبالغی را برای آن‌ها جمع‌آوری کردیم که این کمک‌ها باید ادامه داشته باشد و با توجه به اینکه فصل سرماست، برنامه خوبی برای اسکان و بازسازی وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

 

دو تیم تجربه اینجای جدول را نداشته‌اند

نظر شما