شناسهٔ خبر: 22583032 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

محور هراز یک‌طرفه شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز از آب‌اسک به سمت رودهن یک‌طرفه شده است و لحظه به لحظه، حجم ترافیک افزایش پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه 598، سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد خودروها از شمال به جنوب محور هراز و اعلام قبلی مبنی بر اینکه در صورت افزایش حجم ترافیک این محور یک‌طرفه خواهد شد، این محور از جنوب به شمال مسدود شد.

وی گفت: پس از انسداد محور از شهر رودهن، تردد خودروها از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه درآمده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد خودروها در محورهای فیروزکوه و امام رضا (ع) نیز نیمه‌سنگین و پرحجم در جریان است اما لحظه به لحظه بر بار ترافیکی این محورها افزوده می‌شود.

محبی ادامه داد: با توجه به تعطیلی چند روزه و حجم خودروهایی که از تهران به سمت شهرهای شمالی حرکت کردند، پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده ترافیکی سنگین در محورها حاکم شود.

وی اضافه کرد: مسافرانی که امروز قصد بازگشت به شهر تهران را دارند، قبل از تاریکی هوا سفر خود را آغاز کرده تا هنگام تاریکی در محورها حضور نداشته باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند و در صورت برخورد با ترافیک صبر و شکیبایی را سرلوحه رانندگی خود قرار بدهند.

برچسب‌ها:

نظر شما