شناسهٔ خبر: 22582908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

بصیرت و ولایتمداری، پیام شهدا به ما/ شهدا با رشادت های خود خواب دشمن را آشفته کردند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید به توصیه و سفارش شهدا که همانا پشتیبانی از ولایت بود، عمل کرده و برای اینکه به سعادت برسیم، در مسیر شهدا حرکت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،سرهنگ پاسدار عماد خیری، امروز در مراسم یادواره شهدای خاکیان افلاکی قائم در سخنانی با تاکید بر اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، اظهار کرد: باید یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود و همیشه این را در نظر داشته باشیم که امنیت واقتدار امروز ما مرهون تدابیر مقام معظم رهبری و خون شهداست و بایدقدردان آن باشیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود  با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا ما در عزت و سربلندی و آرامش زندگی کنیم، گفت: باید راه شهدا را شناخته و در آن راه حرکت کرده و به سیره و روش آنها عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در هر مجلسی باید وصیتنامه و زندگی نامه شهدا بیان شود، تصریح کرد: باید به توصیه و سفارش شهدا که همانا پشتیبانی از ولایت بود، عمل کرده و برای اینکه به سعادت برسیم، در مسیر شهدا حرکت کنیم.

خیری با بیان اینکه دشمنان انقلاب برای مقابله و توطئه علیه انقلاب و اسلام، گروه های تروریستی مانند داعش ایجاد کرده اند، افزود: امروز عمق دفاع استراتژیک ایران تا بالای سر اسراییل رسیده و به برکت رشادت سردار سلیمانی ها و خون شهدای مدافع حرم، خواب دشمنان تعبیر در منطقه تعبیر نشد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال نفوذ و توطئه هستند، افزود: باید در مقابل توطئه و نفوذ دشمنان هوشیار بود و ایستادگی کرد و بصیرت داشت.

انتهای پیام/

نظر شما