شناسهٔ خبر: 22582798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار:

بسیج برترین عامل در بازدارندگی توطئه های شیطانی است/ برگزاری ۲۶ عنوان برنامه مختلف طی هفته بسیج در رودبارجنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب گفت: بسیج برترین عامل در بازدارندگی توطئه های شیطانی است، یعنی آنچه که می تواند نظام انقلاب اسلامی ایران را از فضای توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف مدیریت کند و به جلو ببرد همین فرهنگ و تفکر بسیجی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن جرجندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج با شهادت امام رضا (ع) مصادف شده که امید است از پیروان راستین ائمه اطهار(ع) باشیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب با تبریک هفته بسیج به بسیجیان و آحاد مردم، ولایت‌پذیری را یکی از ویژگی‌های بسیج دانست و گفت: حس شهادت‌طلبی و ولایت‌پذیری و تواضع در همه بسیجیان موج می‌زند که باید بتوانیم این ویژگی‌های خوب بسیج را در هفته بسیج در بین آحاد مردم پر رنگ‌تر کرده و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنیم.

 

وی ادامه داد: تفکر بسیجی در تمامی عرصه ها موفق عمل کرده است، قدرت بسیج در کشور به قدری است که دشمنان نیز اذعان دارند که نظام ایران با وجود بسیج شکست ناپذیر است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب به نقش موثر نیروهای بسیجی در پیروزی دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بسیج برترین عامل در بازدارندگی توطئه های شیطانی نیز هست یعنی آنچه که می تواند نظام انقلاب اسلامی ایران را از فضای توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف مدیریت کند و به جلو ببرد همین فرهنگ و تفکر بسیجی است.

 

جرجندی از برگزاری ۲۶ عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در رودبارجنوب خبر داد و اظهار داشت: ویزیت رایگان ،افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی،نشست‌های بصیریتی، تجلیل از فعالان حوزه اقتصاد مقاومتی، حضور حماسی بسیجیان در مراسم ۵ آذر از مهمترین برنامه هفته بسیج است.

 

وی غبار روبی گلزار مطهر شهدا ، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره شهدا ، برگزاری نشت سران طوایف و ارائه مشاوره پزشکی و خانوادگی در مناطق کمتر توسعه یافته را از دیگر برنامه هایی نام برد که در طی هفته بسیج برگزار می شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: در طول هفته بسیج برنامه‌های متنوع و مختلفی با رویکرد توجه ویژه به اعتلای بسیج در حوزه دفاع، فرهنگ و خدمات اجتماعی برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما