شناسهٔ خبر: 22582757 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهترین روش برای تمیز کردن لنز دوربین گوشی + عکس

کثیف شدن لنز دوربین موبایل یکی از مشکلاتی است که دارندگان تلفن‌های همراه با آن مواجه هستند.

صاحب‌خبر -

بهترین روش برای تمیز کردن لنز گوشی دوربین+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان، قطعا تا به حال برای کاربران گوشی های همراه این مشکل پیش آمده است که با موبایل خود عکسی را ثبت می کنند اما تصویر از کیفیت لازم برخوردار نیست چون ممکن است یک لایه چربی روی لنز دوربین را پوشانده باشد.

این مشکل برای کاربران زن و در لنز دوربین جلوی موبایلشان بیشتر پیش می آید، زیرا مواد آرایشی روی پوست صورتشان هنگامی که با گوشی صحبت می کنند روی سطح لنز دوربین نشسته و موجب به وجود آمدن این اشکال می شود.

برخی در این موارد از یک تکه کاغذ یا قسمتی از پارچه ای نرم و تمیز استفاده می کنند که در نتیجه لنز آنطور که باید تمیز نمی‌شود و عکسی تار یا مات نصیب شما خواهد شد.

اما شاید باور نکنید، چاره مشکل این کاربران در جامدادی دانش آموزان نهفته است، آیا تاکنون چیزی درباره استفاده پاک‌ کن برای تمیز کردن سطح لنز دوربین موبایل چیزی شنیده اید؟ اگر به دنبال چاره ای برای رفع این مشکل هستید، پایگاه خبری عرب زبان «شاشة نیوز» استفاده از این وسیله را برای حل سریع و راحت این دردسر رایج پیشنهاد داده است، مشکلی که اکثر کاربران موبایل را درگیر خود کرده است.

جالب است بدانید که در این مورد حتی از پاک‌کن انتهای مداد هم می توان استفاده کرد.

بهترین روش برای تمیز کردن لنز گوشی دوربین+عکس

انتهای پیام/

چگونه لنز دوربین موبایل را مانند آینه تمیز کنیم؟

نظر شما