شناسهٔ خبر: 22582648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمک 63 میلیونی دانشگاه بوعلی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا از کمک 63 میلیونی دانشگاه بوعلی‌ به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

کمک 63 میلیونی دانشگاه بوعلی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  اکبر عروتی‌موفق  معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا با اظهار تأسف از جان باختن تعدادی از هموطنانمان در زلزله کرمانشاه اظهار کرد: طی چند روز گذشته خوشبختانه کمک‌های بسیار خوبی از سوی کارمندان و دانشجویان به بخش‌های زلزله‌زده شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارمندان و دانشجویان به صورت خودجوش اقدام به جمع‌آوری اقلام مورد نیاز و کمک‌های نقدی به مردم زلزله‌زده غرب کشور کردند، افزود: این کمک‌های خودجوش از طرف دانشجویان، بسیج دانشجویی، کانون هلال‌احمر و سایر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه انجام گرفته است.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا با اشاره به اینکه کمک‌ها در چندین مرحله جمع‌آوری و به منطقه ارسال شده است، یادآور شد: کمک‌های اهدایی دانشجویان هم به صورت نقدی و هم به صورت اقلام مورد نیاز جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه در کنار اقدامات خیرخواهانه که از طرف دانشجویان صورت گرفت شب پنج شنبه یک کمپین در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه بوعلی برای کمک به زلزله‌زدگان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در این کمپین دانشجویان تمام غذای کنسروی خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان جمع‌آوری و ارسال کردند.

عروتی‌موفق با بیان اینکه در کنار اطلاع‌رسانی که امور مالی دانشگاه برای کارمندان و اساتید داشت کمک‌های نقدی اساتید و کارمندان از این طریق به حساب 99999 واریز شد، گفت: طی دو مرحله مبلغ 63 میلیون تومان از طریق کمک‌های دانشجویی، کارمندی و اساتید جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های غیر نقدی دانشگاه به مقدار پنج کامیون بارگیری و ارسال شده است، تصریح کرد: این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا با تأکید بر اینکه صحنه‌هایی که در این روزها به چشم می‌خورد نمونه‌ای از وحدت و همدلی ایرانیان را برای دنیا مخابره کرد، افزود: مردم مهربان ایران‌زمین ثابت کردند که در هر جایی که نیاز به همراهی باشد تا آخر ایستاده‌‎اند.

انتهای پیام/خ

دانشگاه بوعلی 63میلیون به زلزله زدگان کمک کرد

نظر شما