شناسهٔ خبر: 22582394 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صهیونیست ها هفت فلسطینی را بازداشت کردند

نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی، شب گذشته و بامداد امروز، با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، 7 فلسطینی را بازداشت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ مهمترین اخبار و رویدادهای سرزمین های اشغالی در دوازده ساعت گذشته به شرح ذیل است.

بازداشت هفت فلسطینی

نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی، شب گذشته و صبح امروز 7 فلسطینی را بازداشت کردند.
به گزارش پایگاه خبری العهد لبنان به نقل از کانال 7 تلویزیون اسرائیل و سخنگوی نظامی ارتش (این رژیم)، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی، شب گذشته و بامداد امروز، با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، 7 فلسطینی را بازداشت کردند.

استقبال گروه های فلسطینی از آشتی حماس و فتح

گروه های فلسطینی با صدور بیانیه ای از آشتی بین دو جنبش فتح و حماس استقبال کردند.
پنج گروه مبارز فلسطینی با صدور بیانیه مشترکی، با استقبال از آشتی بین دو جنبش فتح و حماس، بر مشارکت در نشست قاهره که قرار است سه شنبه آینده بین گروه های فلسطینی برگزار شود، تاکید کنند.
در این بیانیه بر لزوم تلاش برای موفقیت آشتی بین گروه های فلسطینی بر اساس توافق های قبلی تاکید شد.
این گروه ها همچنین از دعوت مصر برای گفتگو بین گروه های فلسطینی قدردانی کردند و خواستار بازنگری در سازمان آزادی بخش فلسطین از جمله تشکیل مجدد مجلس ملی فلسطین شدند و بر لزوم تسریع در رسیدگی به مسایل معیشتی اهالی نوار غزه و تلاش برای آزادی اسیران فلسطینی تاکید کردند.

عریقات:ارتباطمان را با آمریکا تعلیق می کنیم 

صائب عریقات، دبیر کل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد، اگر آمریکا با تمدید فعالیت دفتر سازمان آزادیبخش در واشنگتن موافقت نکند ارتباطات خود را با آمریکا تعلیق می کنیم. به آمریکا خبردادیم که نمی توانیم مخالفت آنان را با تمدید فعالیت دفتر سازمان آزادیبخش بپذیریم.

 

نظر شما