شناسهٔ خبر: 22582042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برانکو: فقط برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پدیده تیم خلی خوبی است اما ما در زمین مسابقه فقط برای رسیدن به قهرمانی می جنگیم.

صاحب‌خبر -

برانکو: فقط برای قهرمانی می جنگیمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سازمان لیگ فوتبال ؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده گفت: قبل از هر چیز به همکارم، مربی تیم پدیده تبریک می‌گویم که با کار درخشانی که انجام داده نه فقط امسال بلکه پارسال هم اعلام کرد تیمش با استحقاق کامل بالای جدول خواهد ایستاد. نتایجی هم که گرفته شاهد بر این مسئله است. بازی سپاهان و پدیده و همینطور بازی پدیده و نفت را در فصل پیش به خاطر بیاورید که در فضای خوبی انجام شد. البته فصل گذشته ما پدیده را قاطعانه بردیم. اما اگر یادتان باشد زمانی که بازی صفر بر صفر بود 2 بار آنها با بیرانوند دروازه‌بان ما تک به تک شدند. بازیکنانی مثل قاضی، خلعتبری و قاسمی‌نژاد در این تیم حضور دارند و تیم یکدست و خوب هستند. 

وی ادامه داد:  بعد از مدت طولانی که لیگ به خاطر اردوی تیم ملی تعطیل بود، بازی می‌کنیم و همیشه در این شرایط اولین بازی بحرانی است چرا که بعد از 20 روز دوباره بازی خواهیم کرد اما اعتقاد دارم و امیدوارم که وقایع اخیر حول و حوش بحث تغییرات احتمالی در کادر مدیریت باشگاه تقصیری روی عملکرد بازیکنان ما نداشته باشد چرا که ما حرفه‌ای هستیم و باید کار خودمان را انجام دهیم و به خاطر هواداران که کمک بزرگ ما هستند باید روند بردهایمان را که تا بازی با سایپا ادامه داشت را تکرار کنیم.

سرمربی پرسپولیس افزود:‌ بازیکنان همگی سلامت هستند و این بهترین خبر برای ما خواهد بود. البته نوراللهی هنوز حق حضور در بازی‌ها را ندارد و طارمی و خلیل‌زاده محروم هستند. امروز البته فرشاد احمدزاده به صورت کامل با ما تمرین کرد اما فردا هم او با ما نیست اما ماهینی که چند وقتی تمرینات محدودی را به دلیل مصدومیت جزئی از ناحیه آشیل پا داشت، فردا در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی است. نیازی هم نیست که تکرار کنیم هدف ما چیست چرا که مثل همیشه قانون ما جنگیدن برای قهرمانی است.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه ممکن است ایران و کرواسی در جام جهانی در یک گروه قرار بگیرند، گفت: بله امکان هم گروهی ایران و کرواسی وجود دارد اما دوست ندارم ایران و کرواسی در یک گروه باشند و امیدوارم در فاز بعدی آنها به هم بخورند. کرواسی تیم ملی کشورم است که 7 سال مربی‌اش بودم. ایران هم تیم ملی دوم من است.

وی درباره اینکه  پرسپولیس دو بازی سخت در پیش دارد و آیا این موضوع و همچنین مشکلات مالی روی پرسپولیس اثر گذار خواهد بود یا خیر، افزود: پارس جنوبی تیم خیلی خوبی است و صدر جدول را حفظ کرده و پدیده هم ضعیف نیست. همه ما حرفه‌ای هستیم و به خاطر پول بازی می‌کنیم چون شغل ماست. به هر حال بازیکنان، خانواده و فامیل خود را از این راه تغذیه می‌کنند. طبیعی است گاهی پرداخت‌های مستمر دچار خلل می‌شود و این موضوع باعث نارضایتی خواهد بود.

برانکو درباره مشکلاتش با محسن مسلمان گفت: ما مشکلی با مسلمان نداریم. اما طبیعی است که هر وقت بازیکنی تعویض می‌شود ناراحت خواهد شد. چه کسی تضمین کرده که بازیکن تا آخر فصل باید فیکس بازی کند. فردا ماهینی روی نیمکت است و نباید ناراحت شود چرا که هیچ بازیکنی به صورت رسمی قرار نیست تا آخر فصل فیکس بازی کند.

وی در پایان و درباره اینکه آیا به بشار رسن اجازه می‌دهد که به تیم ملی عراق برود یا خیر، افزود:‌ او تازه با تیم ما هماهنگ شده و در حال حاضر هم بازیکن فیکس ماست. طبیعی است که انتظارات زیادی از او وجود داشه باشد و دعوتش به تیم ملی عراق برای ما افتخاری است اما الان در دوراهی سختی هستم و باید ببینم که او می‌تواند برود یا نه. هر چند که هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

 

نظر شما