شناسهٔ خبر: 22582021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

شهردار تبریز عنوان کرد؛

اراده مدیریت شهر برای حفاظت از فرصت‌های توسعه فضای سبز

شهردار تبریز، حفاظت از کاربری‌ فضای سبز را از اولویت‌های اجرایی شهر خواند و افزود: در چند روز گذشته، عملیات اجرایی دو بوستان محله‌ای در سطح شهر آغاز شده که از اراده مدیریت شهری نسبت به فضای‌سبز حکایت دارد.

صاحب‌خبر -
مهندس ایرج‌ شهین‌باهر، در حاشیه آغاز عملیات اجرایی بوستان محله‌ای باغ توت گلگشت، با بیان این مطلب اظهار داشت: باغ توت گلگشت از فرصت‌های مهم توسعه فضای‌سبز است که توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز تملک شده‌‌است.

وی با اشاره به این‌که اجرای این تملک، مانع از تخریب باغ شده است، گفت: با تملک این مجموعه، درختان ارزشمند و قدیمی باغ، حفظ و فرصت مهمی برای توسعه فضای سبز و ایجاد موقعیت نشاط‌ بخش در این مسیر ایجاد شده‌است.

شهین‌باهر تصریح کرد: با توجه به مجاورت محدوده گلگشت با مراکز متعدد درمانی، احداث این بوستان، نقش کارساز در سهولت انتظار و رفاه مراجعان خواهد شد.

وی بر لزوم تسریع در عملیات عمرانی پارک تاکید کرد و افزود: سعی خواهد شد پارک، با حفظ فضای بکر و ایجاد برخی زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی، در اسرع وقت تکمیل شده و در خدمت شهروندان قرار گیرد.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که در روزهای گذشته، عملیات اجرایی بوستان محله‌ای ستارخان در حوزه منطقه ۴ آغاز شده‌است، گفت: در دوره جدید مدیریت شهری، برنامه اجرایی و عمرانی شهر را با دو پروژه فضای‌سبز آغاز کرده‌ایم؛ این امر از اراده شهرداری تبریز برای حفاظت از فضای سبز حکایت دارد و در آینده با تکمیل کاربری‌های مشابه، روند مطلوب‌تری خواهدداشت.

باغ توت گلگشت، از مهم‌ترین پروژه‌های فضای‌سبز است که توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز در وسعت ۱۰ هزار مترمربع تملک شده‌است.

نظر شما