شناسهٔ خبر: 22581975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

فرماندار سمنان:

سمنان آماده جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است

فرماندار سمنان با اشاره به برگزاری نشست تبیین و معرفی فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری در سمنان گفت: سمنان آماده جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

صاحب‌خبر -
 نشست تبیین و معرفی فرصت‌های جذب سرمایه‌گذاری شهرستان سمنان با حضور سیدعباس دانایی فرماندار، معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان، مدیرکل زیرساخت و اطلاعات استان و مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط در فرمانداری سمنان برگزار شد.

سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان در این جلسه با اشاره به برگزاری نشست بین‌المللی معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایران با مشارکت استانداری سمنان و همکاری فدراسیون جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جهان از چهارم تا هفتم آذرماه سال جاری بیان داشت: با استفاده مطلوب از فرصت پیش رو می‌توانیم توسعه در بخش‌های مختلف و زمینه اشتغال را فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه شهرستان سمنان به‌واسطه داشتن زیرساخت‌های قوی و وجود سرمایه‌های ارزشمند در حوزه‌های مختلف، قابلیت مشارکت با سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را دارد، گفت: جذب سرمایه‌گذاری راهگشای توسعه اقتصادی و صنعتی است.

فرماندار سمنان گفت: این همایش با حضور 100 شرکت علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ایران و نیز حدود 300 سرمایه‌پذیر ایرانی در تهران با موضوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان سمنان تشکیل خواهد شد.

نظر شما