شناسهٔ خبر: 22581936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

بسته‌های فرهنگی ویژه کودک و نوجوان به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود

R7877/P1486/S6,71/CT1

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه همراهی آحاد جامعه در کاهش درد‌های ناشی از وقوع زلزله برای هموطنان ضرورت دارد گفت: بسته‌های فرهنگی ویژه کودک و نوجوان از استان گیلان به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

صاحب‌خبر -

 اسفندیار ضیایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به لزوم هدفمندسازی ارائه خدمات فرهنگی به آسیب‌دیدگان به‌ویژه کودکان ونوجوانان زلزله‌زده غرب کشور اظهار داشت: همدردی با هموطنان زلزله‌زده یک وظیفه انسانی است.

وی با بیان اینکه این نشست به‌منظور هدفمندسازی ارائه خدمات فرهنگی به آسیب‌دیدگان، به‌ویژه کودکان و نوجوانان زلزله‌زده غرب کشور در کانون گیلان برگزار شده است افزود: همراهی آحاد جامعه در کاهش درد‌های ناشی از وقوع زلزله برای هموطنان ضرورت دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با تاکید بر اینکه مدیریت پس‌لرزه‌‌های فکری و احساسی حادثه زلزله بدون شک دشوار‌تر از حادثه زلزله است تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ و مدیریت هدفمند در مباحث روحی به ویژه در حوزه کودک و نوجوانان زلزله‌زده ضرورت دارد.

ضیایی ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به‌ویژه در حوزه فرهنگ تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: برطرف کردن نیاز‌های کودکان و نوجوانان زلزله‌زده به کتاب، نوشت‌افزار و سرگرمی‌های سازنده می‌تواند تاثیر مطلوبی بر روند تجدید روحیه آنها داشته باشد.   

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: در سایه‌ هماهنگی و همراهی کارکنان ستادی و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گام‌های مثبتی در این راستا برداشته شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری و ارسال کمک‌های فرهنگی مورد نیاز کودکان و نوجوانان زلزله‌زده از سراسر استان گیلان در دستور کار قرار گرفته است گفت: مراکز فرهنگی هنری سراسر استان گیلان به‌عنوان پایگاه‌های جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مذکور تعیین شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان تصریح کرد: به‌منظور همدردی با کودکان و نوجوانان زلزله‌زده تمامی هدایای فرهنگی جمع‌آوری شده از سوی مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه‌ ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما