شناسهٔ خبر: 22581935 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قرار نبود تا هفته سی‌ام برنده شویم

دروازه‌بان پیکان: وصله‌ استفاده از جادوگر به جلالی نمی‌چسبد

R1015203/P1015135/S3,27/CT1

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان با اشاره به حرف و حدیث‌هایی که در مورد مجید جلالی ایجاد شد گفت: این حرف‌ها به آقامجید نمی‌چسبد و او خودش را در این سال‌ها ثابت کرده است.

صاحب‌خبر -

پیام نیازمند در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی برابر صنعت نفت و پاره‌شدن نوار پیروزی های پیکان بعد از 7 برد پیاپی گفت: می‌دانستیم که این روند بالاخره یک جا متوقف می‌شود و قرار نبود تا هفته سی‌ام برنده شویم. بازی با صنعت نفت سخت بود و آنها بازیکنان باکیفیتی داشتند. ما هم چند مصدوم و محروم داشتیم ولی خوب بازی کردیم و اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم قطعا 3 امتیاز را می‌گرفتیم.

وی در مورد حاشیه‌هایی که برای مجید جلالی در مورد ارتباط با جادوگر ایجاد شد عنوان کرد: این صحبت‌ها بی‌پایه و اساس است و نمی‌دانم چرا بعضی‌ها به چنین مسائلی اشاره کرده‌اند. این وصله‌ها به مجید جلالی نمی‌چسبد و او در این سال‌ها کیفیت فنی خودش و همچنین صداقت در کار خودش را ثابت کرده است. برای حاشیه‌هایی که اخیرا ایجاد شد ناراحت شدیم ولی اصلا تمرکزمان را از دست ندادیم.

دروازه‌بان پیکان افزود: هیچ کس نمی‌تواند زحمات جلالی را در فوتبال ایران کتمان کند. اگر هم او موفقیتی بدست می‌آورد طبیعتا با تلاش و کوشش به این موفقیت می‌رسد. واقعا حرف‌هایی که در این چند روز زده شد خنده‌دار است و بهتر است بیشتر در این خصوص صحبت نکنیم.

نیازمند در خصوص شانس قهرمانی یا کسب سهمیه توسط پیکان گفت: صحبت کردن در این مورد زود است و فکر می‌کنم بعد از هفته بیستم مشخص خواهد شد که کدام تیم‌ها دنبال قهرمانی یا کسب سهمیه یا دنبال فرار از سقوط هستند. هدف‌های بزرگی داریم و می‌خواهیم این روند را ادامه بدهیم هر چند باید نقاط ضعف خودمان را هم برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما