شناسهٔ خبر: 22581884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سلطانی فر: وزارت ورزش 50 کانکس برای اسکان زلزله زدگان استان کرمانشاه ارسال می کند

کرمانشاه - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: 50 عدد کانکس در روزهای آینده از طریق این وزارتخانه برای اسکان موقت زلزله زدگان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود سلطانی فر روز یکشنبه در جریان سفر به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و بازدید از روستای زلزله زده «دهجامی» شهرستان دالاهو اظهار کرد: پس از وقوع حادثه زلزله در مناطق غرب استان کرمانشاه که خسارات زیادی نیز درپی داشت، شاهد جوش و خروش مردم و خلق یک حماسه در امدادرسانی و تامین نیازهای زلزله زدگان بودیم.
وی افزود: تمامی ملت ایران براساس توان و داشته های خود در کنار دولت ایستاده و برای کمک به مردم زلزله زده غرب استان کرمانشاه دست بکار شدند.
وی اظهار کرد: از سوی دیگر تمامی دستگاه های اجرایی نیز با تاکید ویژه رییس جمهوری پای کار آمده و با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، مشغول خدمت رسانی به مردم آسیب دیده این منطقه هستند.
سلطانی فر خاطرنشان کرد: در طول چند روز گذشته امکانات اولیه نظیر چادر پتو و... تامین شده ولی هوا در برخی از مناطق زلزله زده مانند همین روستا (دهجامی) سرد است و تامین وسایل گرمایشی برای این مناطق ضروری است.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: جامعه ورزش کشور تاکنون بیش از 350 محموله امدادی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال کرده که این غیر از کمک های نقدی و غیرنقدی ورزشکارانی است که خود به منطقه آمده و به مردم کمک کرده اند.
وی افزود: پیش بینی شده تا تیم ملی فوتسال ایران با حضور در کرمانشاه دیدار دوستانه ای با تیم فوتسال استان کرمانشاه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار و عواید آن متناسب با سیاست ستاد بحران برای مناطق آسیب دیده هزینه شود.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه روی داد که تاکنون 437 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در این زلزله بیش از 31 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
7458 **1625
خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار: محسن فتاحی

انتهای پیام /*

نظر شما