شناسهٔ خبر: 22581852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آیت ‌الله سعیدی:

صحن فاطمی با حمایت دولت راه اندازی شود/باید همواره قدردان مردم بود

خبرگزاری شبستان: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) مردم را قدرشناس و وظیفه شناس عنوان کرد و گفت: مردم ما در دوران مختلف این موضوع را ثابت کرده اند و رسالت خود را به خوبی به دنیا نشان داده اند که باید قدردان این مردم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت ‌الله سید محمد سعیدی امروز در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه به خدمات دولت اشاره کرد و گفت: دولت در راستای تقویت نظام اسلامی تلاش های گسترده ای انجام می دهد که این امر موجب دلگرمی مردم و مراجع خواهد شد.

وی گفت: باید تلاش های به سویی باشد که با وجود تمامی سختی ها و نگرانی هایی که هست به مشکل بر نخوریم و بتوانیم با موفقیت به نتیجه مطلوب و اساسی برسیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تاکید کرد: این مسئولیت ها امامنتی در اختیار ماست که باید از آنها به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم تا همیشه نام و یاد نیکو از ما در میان مردم بر جای بماند.

آیت الله سعیدی مردم را قدرشناس و وظیفه شناس عنوان کرد و گفت: مردم ما در دوران مختلف این موضوع را ثابت کرده اند و رسالت خود را به خوبی به دنیا نشان داده اند که باید قدردان این مردم بود.

وی با اشاره به توسعه حرم مطهر گفت: امیدواریم که با حمایت مسئولان شاهد راه اندازی صحن فاطمی باشیم تا رفاه زائران را به همراه بیاوریم.

نظر شما