شناسهٔ خبر: 22581607 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چهارمین جودوکار ایرانی هم حذف شد/محجوب هم باخت و راهی جدول شانس مجدد شد

جودوکار وزن ۱۰۰- کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریف بلغارستانی خیلی زود با رقابت های جایزه بزرگ هلند خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

چهارمین جودوکار ایرانی هم حذف شد/محجوب با پیروزی آغاز کردبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های گرند پریکس هلند از روز جمعه آغاز شده و تیم ملی جودو کشورمان هم با 6 جودوکار دراین مسابقات حضور دارد.

امروز و در روز سوم این رقابت ها در وزن 90- کیلوگرم تیم ملی ایران نماینده ای ندارد اما در وزن 100- کیلوگرم رامین صفویه در دور اول مقابل " دنیل دیچف" از بلغارستان شکست خورد و خیلی زود چهارمین حذف شده تیم ملی جودو در این رقابتها لقب گرفت. در این وزن 14 جودوکار حضور داشتند.

در وزن 100+ کیلوگرم جواد محجوب آخرین نماینده کشورمان شکست جودوکار آلمانی راهی مرحله بعد شد. محجوب در دور بعد مقابل "روی میر" از هلند شکست خورد و راهی جدول شانس مجدد شد. در این وزن 12 جودوکار حضور دارند .

محجوب برای نخستین بار است که در مسابقات بین المللی در وزن 100+ کیلوگرم مبارزه میکند.

دیروز و در روز دوم این مسابقات در وزن 81- کیلو گرم سعید ملایی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم "مارتین" از پرتغال را از پیش رو برداشت اما مقابل "ماتیاس" از بلژیک شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند و راهی جدول شانس مجدد شد. ملایی در این مرحله جودوکاری از گرجستان را از پیش رو برداشت و برای کسب مدال برنز به مصاف جودوکار هلندی رفت و توانست با غلبه براو بازهم به مدال برنز دست پیدا کند.

اما مهدی فتحی پور ، قاسم نوری زاده و محمد رشنونژاد پیش از این از مسابقات حذف شده بودند.


انتهای پیام/

 

نتایج جودوکاران در جایزه بزرگ هلند  

 

نظر شما