شناسهٔ خبر: 22581542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی پدیده: برای پیروزی مقابل پرسپولیس تلاشمان را مضاعف خواهیم کرد

تهران -ایرنا- رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس،گفت: تلاشمان را مضاعف می‌کنیم تا خوب نتیجه بگیریم، پیروزی مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست. در چند بازی اخیر چون چند بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم خوب نتیجه نگرفتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،‌ مهاجری سرمربی تیم پدیده روز یکشنبه با تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا (ع) و درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه زلزله غرب کشور،گفت: در حادثه زلزله بزرگان فوتبال خوب عمل کردند و مردم کشور هم سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم این حوادث در کشورمان کمتر اتفاق بیفتد.
سرمربی پدیده ادامه داد: با توجه به قرعه خوبی که بعد از بازی با پرسپولیس داریم 4 بازی را در مشهد انجام می‌دهیم و تلاش خواهیم کرد جزو تیم‌های بالانشین بمانیم. البته قاسمی‌نژاد سه کارته است و مرادمند،‌ عباسیان و گرامی هم به دلیل آسیب‌دیدگی همراه با ما نیستند اما فردا انتظار دارم که جوانان ما جای خالی این بازیکنان را پر کنند و یک بازی شاداب را شاهد باشیم.
مهاجری با بیان اینکه استراتژی ما برای هر بازی برد است و مقابل پرسپولیس هم برای پیروزی و کسب سه امتیاز بازی خواهیم کرد گفت :در یک مسابقه با ارائه یک بازی هجومی به دنبال برد هستیم و در بازی دیگری نیاز به بستن بازی داریم اما تفکر ما برد در هر بازی است و برای اجرایی شدن این تفکر استراتژی داریم ،بردن پرسپولیس دور از دسترس نخواهد بود. حضور در جام شهدا به تیم ما خیلی کمک کرد تا بهتر بتوانم تیم خود را مقابل پرسپولیس بچینم .
سرمربی تیم فوتبال پدیده درمورد مقایسه بازی تمیش مقابل استقلال و همچنین بازی قبلی با پرسپولیس عنوان کرد: استقلال تمام نیروهایش را بسیج کرده بود که ما را ببرد. ما در هر بازی همانطور که گفتم دنبال برد هستیم و در هر بازی استراتژی مشخصی داریم ،با توجه به توان و موجودی‌مان و آنالیزی که از پرسپولیس داریم امیدوارم که در بازی فردا هم پیروز شویم.
سرمربی تیم پدیده درخصوص اینکه محمد قاضی و خلعتبری دچار بیماری بودند گفت :با تمام شدن ماه صفر مصدومیت،‌مسمومیت و بلاهای غیرفوتبالی از تیم ما دور خواهد شد. در چند بازی گذشته ترکیب ما دست‌خوش تغییراتی شده بود اما این دو بازیکن دو سه روزی با ما تمرین نکردند اما فردا در ترکیب ما به میدان می‌روند.
مهاجری در خصوص اینکه آیا این تیم می‌تواند فردا در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را شکست دهد، گفت : اگر بازی‌های ما را دیده باشید ما خوب گل می‌زنیم اما راحت هم گل می خوریم در 10 روز اخیر هوشمندانه تمرین کردیم و اگر خود را باور داشته باشیم فردا دروازه ما بسته خواهد ماند.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و پدیده مشهد از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال درحالی ساعت 17 و 30 دقیقه فردا( دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود که سرخپوشان تهران با 23 امتیاز از 10 بازی در رده سوم جدول رده بندی هستند و پدیده با کسب 17 امتیاز از 11 بازی در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ هفدهم قرار دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران وجهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی ** 1528** 1701
خبرنگار: حسن تمیمی* انتشار: حمید قدیمی

نظر شما