شناسهٔ خبر: 22580579 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نتانیاهو برای ششمین بار به اتهام فساد مالی بازجویی می‌شود

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است امروز یکشنبه برای بار ششم، به اتهام فساد مالی مورد بازجویی پلیس قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از هاآرتص، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است امروز (یکشنبه) برای دومین بار در ماه جاری میلادی به اتهام فساد مالی مورد بازجویی پلیس قرار گیرد.

نتانیاهو متهم به دریافت پول و هدایای گرانبها از حامیان ثروتمند خود از جمله «آرنون میلچان»، تاجر صهیونیست و تولیدکننده ثروتمند هالیوودی است.

میلچان که از دوستان قدیمی نتانیاهو است به دلیل ارسال جعبه های سیگار گرانقیمت و دیگر هدایای گرانبها به ارزش دهها هزار دلار برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در ماه سپتامبر مورد بازجویی قرار گرفت.

این ششمین بار است که بنیامین نتانیاهو به اتهام فساد مالی در ماه های اخیر مورد بازجویی پلیس قرار می گیرد. پیش از این هم سارا نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو به اتهام فساد مالی مورد بازجویی قرار گرفته بود. گزارشها حاکی از آن است که سارا نتانیاهو به استفاده از بودجه دولتی برای پرداخت هزینه های شخصی خود متهم شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون چندین بار از بنیامین نتانیاهو و همسرش به اتهام فساد مالی بازجویی کرده است. پلیس رژیم صهیونیستی پیش از این هم از نتانیاهو به دلیل تلاش برای ایجاد یک توافق پنهانی با یکی از روزنامه های صهیونیست برای انعکاس چهره‌ سیاسی بهتر از وی در سال 2014، بازجویی کرده بود. این در حالیست که نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکنون راضی به پذیرش این اتهامات نشده و ادعا کرده است که همه این اتهامات دروغ هستند.


انتهای پیام/

برگزاری ششمین دور بازجویی از نتانیاهو

نظر شما