شناسهٔ خبر: 22580358 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پرونده ی همه ما روشن است؛

واکنش لژیونر ایرانی به توهین‌های عباسی/ مردم، فوتبالیست‌ها را به امثال شما ترجیح دادند!

مدافع ایرانی شاغل در کی.لیگ نوشت: سهم امثال دایی، حجازی، کریمی و... از سفره انقلاب، عشق مردم بود. سهم شما هرچه بود نوش‌جان!

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی برنا، پس از انتشار کلیپ اظهارات حسن عباسی در فضای مجازی و توهین‌های او به جامعه فوتبال ایران، چهره‌های شناخته شده فوتبال واکنش‌های مختلفی به این صحبت‌ها نشان دادند.

خالد شفیعی، مدافع ایرانی تیم اف سی سئول نیز با پخش این کلیپ نوشت:

"پرونده ی همه ما روشن است آقای عباسی. از کجای فوتبال برایت بگویم؟ از ناله های همان کشکی که در مصاحبه ات گفتی؟ وقتی با طهال پاره نگاهی معنادار کرد به مربی‌ وقت تیم ملی که آقا، من هنوز نفس می‌کشم پس می‌جنگم. از پروین و حجازی‌اش!! اصلا برایت قابل فهم است حرف زدن از اسطوره ها... از علی کریمی اش بگویم که راه تختی پیش گرفته؟ مسعود شجاعی‌اش را می‌شناسی؟؟ همین اکبر افتخاری که چند روز پیش رفت، از مردانگی‌اش همین بس که پشت تاکسی روزی برد برای زن و بچه‌اش، ولی خم نشد جلوی امثال تو. دایی و فوتبال و اسطوره هایش نیازی به اثبات شدن ندارند. اما شما نیاز دارید اثبات شوید. یک کارتخوان بردارید و بروید بازار تبریز. مثل یحیی و کیانی و... موجودی اش را ته بازار تبریز بسنجید. همان میزان اعتبار شماست استاد عباسی. مردم بهترین قاضی زمانه‌اند. همان‌هایی که فوتبالیست رو برای رسیدن کمک‌ها به همنوعشون ترجیح دادن به امثال شما. سهم امثال دایی و حجازی و کریمی و... از سفره ی انقلاب، عشق مردمانشون بود. سهم شما هرچه بود نوش‌جان"

 

نظر شما