شناسهٔ خبر: 22580333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان البرز:

مدارس استثنایی استان البرز یک شیفته شود

R41451/P4001/S6,50/CT11

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان البرز با بیان اینکه ۳ هزار دانش‌آموز استثنایی در استان البرز مشعول به تحصیل هستند، گفت: مدارس استثنایی باید یک شیفته شوند.

صاحب‌خبر -

عباس کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج  با اشاره به اینکه حوزه استثنایی آموزش و پرورش استان البرز 13 فضای آموزشی با 3 هزار دانش‌آموز دارد، اظهار داشت: در این بخش 609 کارمند وجود دارد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان البرز با بیان اینکه در این زمینه ایجاد 3 فضای آموزشی تصویب شده است، اضافه کرد: اما تا کنون کاری در این زمینه انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه مدارس استثنایی نیاز دارند تا یک شیفته شوند، بیان کرد: قرار بود کمک هزینه سرویس دانش‌آموزان استثنایی توسط شهرداری تامین شود, اما این مصوبه شورای شهر در فرمانداری به مشکل خورده و  رد شده است.

وی با بیان اینکه تعداد پایگاه‌های تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت از پنج پایگاه به 9 پایگاه در این حوزه در استان البرز افزایش یافته است، افزود: پوشش تحصیلی دانش‌آموزان استثنایی آموزش تلفیقی- فراگیر از 440 نفر به بیش از یک هزار نفر افزایش‌ یافته است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان البرز خاطرنشان کرد: کسب مقام‌های تیمی، انفرادی، فرهنگی، هنری و ورزشی کشوری دانش‌آموزان استثنایی استان البرز از 9 به 58 مقام رسیده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما