شناسهٔ خبر: 22580266 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

صاحب‌خبر -
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود همراه با افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها تا فردا شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس باقی بماند.
 
به گزارش ایسنا، حسین شهبازی اظهار کرد: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی در ایستگاه مهرآباد حاکی از برقراری جوی نسبتا آرام طی امروز است و در برخی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می رود.
 
وی با بیان اینکه این شرایط جوی طی فردا (۲۹ آبان) کمابیش ادامه دارد و به تدریج از بعد ازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود، تصریح کرد: با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز سه شنبه (۳۰ آبان)، طی برخی ساعات به ویژه در شبانگاه وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
 
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه دما تا فردا افزایش نسبی می‌یابد ،گفت: کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۱۱ صبح با شاخص ۱۰۴ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.
 
شهبازی در پایان گفت: شاخص هوای هم اکنون پایتخت ۹۹ و در شرایط سالم است.

نظر شما