شناسهٔ خبر: 22580193 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دهقان «راه و بیراه» را به پایان رساند

گروه هنر: جعفر دهقان گفت: «راه و بیراه» عنوان یک سریال با محوریت جهاد اقتصادی است که با محوریت فرمایش‌های مقام معظم رهبری تولید شده و من اخیراً بازی در این کار را به پایان رسانده‌ام.

صاحب‌خبر -
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره فعالیت‌های اخیر خود اظهار کرد: جدیداً بازی در دو سریال را به پایان رسانده‌ام. «سر دلبران» به کارگردان محمدحسین لطیفی یک کار مناسبتی است که احتمالاً ماه رمضان سال آینده روی آنتن خواهد رفت. سریال دیگری که بازی در آن را چند روزی است به پایان رسانده‌ام «راه و بیراه» نام دارد که در مهاباد جلوی دوربین رفته است.

وی افزود: «راه و بیراه» مینی سریالی شش قسمتی است که داود بیدل آن را کارگردانی کرده و داستان آن درباره یک جهادگر است که به امر سازندگی مشغول است. 

این بازیگر ادامه داد: در «راه و بیراه» سابقه همکاری با هنرمندان جوان شهرستانی را پیدا کرده‌ام، البته سیاوش تهمورث نیز در این کار حضور دارد. محل تصویربرداری این کار در نزدیکی منطقه زلزله زده بود و ما به عینه شاهد آنچه آنجا روی داد بودیم. برای همین از صمیم قلب خواستارم که خدای بزرگ به آنها صبر عطا کند.

وی در پایان گفت: از چند روز آینده بازی خود را در سریال فریدون حسن‌پور آغاز خواهم کرد. این کار در بندر ترکمن چلوی دوربین رفته و من از نیمه راه به گروه اضافه خواهم شد.

نظر شما