شناسهٔ خبر: 22579207 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تکمیل آب رسانی به روستاهای زلزله زده کرمانشاه

جعفرزاده گفت: عملیات آبرسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه، شب گذشته به پایان رسید .

صاحب‌خبر -

تکمیل آب رسانی به روستا های زلزله زده کرمانشاهمیثم جعفرزاده مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نیرو در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام پایان آبرسانی در روستاها، اظهار کرد: در زمینه تامین آب ۲۴۰ روستا پس از وقوع زلزله دچار مشکل شدند که با تلاش‌های صورت گرفته در گام اول ۱۲۰ روستا آبرسانی صورت گرفت .

به گفته وی شب گذشته عملیات آبرسانی به ۱۲۰ روستایی دیگر نیز به پایان رسید.

وی تصریح کرد: برخی از روستا‌ها که تخریب در آن زیاد بود با نصب علمک، توزیع آب در ابتدای روستا‌ها آبرسانی با کیفیت استاندارد صورت گرفت.

 مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نیرو بیان کرد: بر اساس استاندارد شرایط بحرانی باید در ۳ روز اول به ازای هر نفر ۳ لیتر ، ۳ روز بعد ۱۳ لیتر و در ۷ روز بعد ۱۵۰ لیتر آب به صورت پایدار در اختیار مردم قرار دهیم که با تلاش‌های بی وقفه شرکت‌های و تیم‌های اعزامی این مهم سریع‌تر انجام شد.

 وی با بیان اینکه برق در وضعیت پایدار قرار دارد، یادآور شد: طی ۴۸ ساعت گذشته برق به صورت کاملا پایدار برای مردم تامین شد و در مناطقی که مردم در چادر و اردوگاه مستقر هستند، با نصب تابلو برق روشنایی آن‌ها تامین شد.

جعفرزاده در پایان گفت: تا به حال برای ۳۶۰۰ چادر برق تامین شده است و با توجه به برودت هوا در تلاش هستیم خط انشعاب برق به صورت ویژه برای استفاده از وسایل گرمایشی تهیه شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب رسانی به مناطق زلزله زده

نظر شما